050-5232235

הדברת פשפשים בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת פשפשים בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

הדברת פשפשים בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת פשפשים בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

נעקצים בלילה במהלך השינה?

אתם כנראה סובלים מפשפש המיטה, השאלה הראשונה שנענה עליה היא: כיצד מזהים נוכחות של פשפשים בבית?

ישנם מגוון אפשרויות לזיהוי נוכחות פשפשים בבית, השלב ההתחלתי הוא כשקמים בבוקר או בלילה עם גירודים וסימני עקיצה – בשלב הזה צריך להתחיל לבדוק האם באמת מדובר בפשפשים או סתם בעקיצות יתושים? איך בודקים? מחפשים במיטה היטב סימנים בצבע חום בהיר עד כהה – סימנים אלו מעידים על הצואה של הפשפש, לחלופין לחפש גרגרים קטנים בגודל של גרגיר פרג / פלפל שחור – אלו הביצים של הפשפש, יש לחפש היטב בקפלים של המזרן, במסגרת, במצעים.

לא תמיד ניתן לזהות פשפשים בראייה ע"פ הסימנים שצוינו קודם, במידה והנגיעות נמוכה מאוד הפשפש עוקץ בשעות הלילה המאוחרות וחוזר להתחפר היטב במחבוא שלו,

אז מה עושים? הסימנים הנוספים לעקיצת הפשפש על פני חרקים אחרים היא גם אורך הזמן שהעקיצה גלויה לעין עקיצת הפשפש לעתים יכולה להיהפך לגלויה רק לאחר מספר שעות ואפילו ימים, ונשארת גלויה לעין למשך של עד 9 ימים – זמן ארוך משמעותית משאר החרקים העוקצים.

בנוסף בעקיצת פשפש אין סימן אדום במרכז, העקיצות גם יכולות להיות בצורה סימטרית – בשורות יחד עם זאת גם פרעושים עוקצים באותו האופן., ההבדל הנוסף בין עקיצות פשפשים לפרעושים, פרעושים עוקצים גם ביום תוך כדי שאנו פעילים ולא רק בלילה

היה ונמצאו סימנים ועדות לנוכחות של פשפשים מומלץ להקדים את הטיפול בפשפשים על מנת למנוע את ההתרבות שלהם, מבלי רצון להלחיץ נקבת הפשפש מטילה כ 5 ביצים ביום כך שקצב ההתרבות שלהם מהיר מאוד, ובמידה והם לא יטופלו – הטיפול בהמשך יהיה קשה ויקר יותר.

איך מטפלים בפשפשים?

כיום עם התפתחות הטכנולוגיה למדבירים יש כלים נוספים להציע מלבד הריסוס הסטנדרטי, הטיפול שאנו מציעים לפשפשים בירושלים פותח באופן חדשני על ידי חברתנו, מבוסס על שימוש משולב מצד אחד בהעלאת רמת הטמפרטורה באזור המטופל ובכך גורמים לפשפשים לצאת ממקומות ומסתור בשילוב עם ריסוס באזורים בהם ניתן לרסס ובמקומות אותם המדביר מכיר שבהם מתחבאים הפשפשים. אנו מציעים טיפול מלא עד לפתרון בעיית הפשפשים בכל אזור ירושלים והסביבה.

סרטון הדברת פשפשים בירושלים

המומחים לביצוע הדברת פשפשים בירושלים

כמומחים להדברת פשפשים בירושלים רבים מהלקוחות שואלים אותנו האם ירושלים נגועה יותר משאר הערים בכל הקשור לפשפשים?

אז ככה, ירושלים אכן נגועה קצת יותר משאר הערים בפשפשים מסיבה פשוטה, ירושלים היא עיר תיירותית במיוחד עם הרבה דירות להשכרה, תחלופה גבוהה של אורחים בבתי מלון יכולה לגרום למעבר של פשפש המיטה אפילו ממדינות אחרות, אוכלוסיה מבוגרת בה מטפלים עובדים זרים שלעתים מביאים פריטים נגועים בפשפשים ממדינות עם תברואה נמוכה, תחלופה רבה של דיירים בדירות להשכרה גורמת להדבקת ונדידת פשפשים – ושימוש רב יותר בחפצים ובעיקר במיטות וספות בעלי בד רך שיכולים להיות נגועים בפשפשים, כנ"ל בדירות להשכרה לסטודנטים שהרבה פעמים מחפשים רהיטים למסירה או מיד שנייה מבלי לבדוק קודם אם יש נגיעות ברהיטים הללו.

גורם נוסף להתפשטות של הפשפשים: ישנם אנשים שגילו נגיעות של פשפשים באחד מהרהיטים בבית כתוצאה מכם הם זורקים את הציוד של ארונות, מיטות, ספות ומזרנים שנגועים, לעתים רבות חיצונית הם נראים באיכות גבוהה מאוד (ואפשרות רבה שהם באמת כאלו) אנשים אוספים אותם אל הבתים ולעתים מוכרים אותם ביד שנייה ואז הפשפשים מתפשטים ומדביקים עוד בתים בנגיעות.

אפקטיבי הדברות מתמחה בהדברת פשפשים בכל אזור ירושלים והסביבה, אנו מספקים מענה מקצועי בכל הקשור לאיתור וזיהוי המזיק ועד טיפול מלא ופתרון בעיית הפשפשים בבית. במידה ונתקלתם בפשפשים בבית אתם מוזמנים לפנות בטלפון ישירות למדביר לייעוץ חינם 050-5232235 בנוסף ניתן לשלוח למדביר תמונת וואטסאפ עם המזיק בו נתקלתם על מנת להקל את הזיהוי שאכן מדובר בפשפשים ולהתאים את הטיפול המתאים.

אפקטיבי הדברות היא חברת הדברה בירושלים שתעניק לכם שירות מקצועי ומסור.

סרטון תדמית אפקטיבי הדברות: לחצו כאן

הדברת פשפשים בירושלים – שאלות ותשובות

פשפשים הנם חרקים קטנים ומעצבנים במיוחד. הם כמעט ואינם נראים לעין אך יכולים להיות מטרידים מאוד. הם מגיעים מבחוץ אל תוך הבית בעזרת בעלי החיים שלנו ולעתים אפילו על הבגדים / השיער שלנו. הם חיים ממציצת דם ויכולים למצוא במהירות אדם או בעל חי אחר להיטפל אליו ולמצוץ ממנו את הדם. הדברת פשפשים בירושלים היא שירות שכיח במיוחד באזור ואזרחים רבים סובלים מפשפשים בעיר ובכל רחבי הארץ למעשה. הנה כמה שאלות ותשובות אודות הפשפשים וכיצד לטפל בהם.

תשובה: מלבד העובדה שהם יכולים לגרום לאינספור גירודים בלתי נסבלים, סימנים אדומים ונפיחות לנו ולבעלי החיים שלנו, הם גם יכולים להוות גורם בריאותי לא ראוי במיוחד. זאת מכיוון שהם עוברים מפונדקאי אחד לאחר לעתים קרובות ולכו תדעו עם אלו מחלות הם היו אשר יכולים לעבור לפונדקאי הבא בעת מציצת הדם חס וחלילה.

תשובה: רק בישראל יש מעל 40 סוגים של פרעושים כך שאם חשבתם שמדובר רק בסוג אחד תחשוב שוב. הם שונים אחד בשני בקצב הגדילה וההתרבות, הם ניזונים מחומרים אורגניים בדרך כלל עד שמתבגרים. כאשר הם הופכים לבוגרים הם מתחילים להזין את עצמם בדם.

תשובה: ובכן אם אינכם רואים אותם פיזית בשל הגודל הקטן שלהם הרי שניתן לזהות אותם על ידי גירודים בלתי פוסקים שלכם או של בעלי החיים שלכם. אם אתם רואים את בעל החיים שלכם מוטרד מגירודים ללא הפסקה למשל יש לקחת בחשבון שיש עליו או בסביבתו פרעושים. גם פצעים אדומים של עקיצות עליכם יכולים להתריע על כך.

תשובה: בדרך כלל מבצעים ריסוס כולל של הבית, כולל מקום מרבצו את הכלב שלכם. יש לכבס את הסדינים והמצעים בטמפרטורה גבוהה יחסית ואף לקלח את הכלב ולתת לו אמפולה נוגדת פרעושים.

חברת אפקטיבי הדברות מתמחה בשירותי הדברת פשפשים בירושלים ותשמח לספק גם לכם את השירות המבוקש ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

סרטון תדמית אפקטיבי הדברות: לחצו כאן

דילוג לתוכן