מחפשים חברת הדברות?
אפקטיבי הדברות מומחים בביצוע הדברת דבורים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.
התקשרו להצעת מחיר וייעוץ חינם

אודות אפקטיבי הדברות

אודות אפקטיבי הדברות – חברת אפקטיבי הדברות מומחים בביצוע עבודות הדברה
עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה ומתן שירותי הדברה מהמתקדמים בישראל.

אנו בעלי רישיון מוסמך (רישיון הדברה מס' 1138) מטעם המשרד להגנת הסביבה
ומומחים בביצוע הדברה בירושלים וברוב חלקי הארץ.

אנו דואגים להתעדכן בשלל החידושים והעדכונים האחרונים בתחום הדברת מזיקים
מדי שנה ושומרים על איכות גבוה של מדבירים וחומרי הדברה על מנת לבצע הדברה איכותית.

נשמח לתת שירות ולראותכם בין לקוחותינו.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

קצת על אפקטיבי הדברות

הדברה היא אחד התחומים שהכי הרבה צריך להיזהר בהם כאשר מתעסקים איתם. יכולה להיווצר סיטואציה שבה אנו מגלים שיש מתקפת מזיקים גדולה שעלינו להיפטר ממנה, והכוונה למתקפת מזיקים יכולה להיות גם שורות של נמלים שבאות והולכות ואין דרך להיפטר מהן, או יציאה מאסיבית של ג'וקים מן הביובים וכיוצא בזה. מתקפות כאלה ואחרות צריכות שירותי הדברה טובים ויעילים. אנו צריכים לדעת מהי הדברה טובה וכיצד בוחרים את המדביר הטוב ביותר. ראשית, חשוב לדעת שכל חברת הדברה שאת שירותיה אנו רוצים לשכור, היא חברה מוכרת ומאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה ומשתמשת בחומרים שהיא מוסמכת לעבוד איתם.

מכיוון שיש סוגים רבים של מזיקים וצריך לדעת כיצד להתמודד עם כל אחד מהם, מומלץ מאוד להתייעץ עם חברת הדברה מוסמכת, בעלת ותק וניסיון בעבודה הזו. אם נתקלנו, לדוגמה, במכה מאוד גדולה של התרבות חולדות במקום שבו אנו גרים או עובדים, צריך לדעת כיצד לטפל בעניין בצורה היעילה ביותר ובטווח הזמן הקצר ביותר, ולכן יש צורך בשיטה יעילה וטובה למגר את התפשטות החולדות. כך ניתן לומר גם לגבי המזיקים האחרים והטפילים האחרים שיכולים להפוך את חיים לסיוט של ממש. אם רוצים לבחור מדביר שיודע את העבודה, חשוב לבדוק גם מהן ההמלצות של המדביר המבוקש והאם הוא גם התנסה בעבודה מן הסוג הזה ומודע לסכנה שבעבודה עם חומרים מסוכנים בקרבת בני אדם.

אודות אפקטיבי הדברות - כיצד מבצעים הדברה?

ראשית, עלינו להחליט כי אנחנו מבצעים הדברה בביתנו. לאחר מכן עלינו לחשוב על האם ישנם חדרים בהם אנחנו מעוניינים הדברה מסוג אחר או הדברה רגישה יותר וחשוב לציין זאת בטלפון כאשר אנחנו מתקשרים לתאם הדברה. לאחר מכן ניתן לקבוע פגישה עם מדביר אשר נשמע לנו נחמד בטלפון והוא יוכל להגיע לביתנו ולבחון את המזיקים והחרקים השונים שהוא נתקל בהם בבית שלנו, בחצר שלנו, במרפסת שלנו או בסביבה שלנו וזאת כדי לאמוד את מצב המזיקים, הכמות של המזיקים, משך התקופה שהוא מאמין שההדברה צריכה להחזיק בהתאם למקומות הגידול והריבוי של המזיקים, וכך הוא מבין אילו חומרים הוא זקוק להם בשירות הדברה שהוא יציע לכם וכך הוא יכול גם לגבש הצעת מחיר. כמובן כי הצעת המחיר שתינתן תהיה תלויה גם בגודל הבית ובקלות שבה ניתן לרסס ולהדביר את המקום המדובר – באם יש הרבה חלונות ואדני חלונות, באם יש כמה מקומות חיצוניים בהם יש לרסס כמו חצר קדמית או חצר אחורית, באם יש הרבה כיורים וצנרות ביובים, באם יש חדר מדרגות או מדרגות בתוך הבית עצמו וגורמים נוספים.
לאחר כל אלו יהיה ניתן לקבוע את המועד של אותה הדברה מיועדת, את תאריך והשעה אשר יהיו מתאימים גם למדביר וגם לכם.

לסיכום אודות אפקטיבי הדברות

חברת אפקטיבי הדברות היא החברה המובילה בתחום של הדברות ולמה כדאי להזמין את חברת אפקטיבי הדברות? משום שחברת אפקטיבי הדברות תבצע את אותה הדברה בצורה מושלמת תוך תשומת הלב על החדרים הרגישים יותר בבית כמו חדרי ילדים, תוך כמובן מתן אחריות על אותה הדברה, תוך מתן כל אמצעי הבטיחות כמו זמן יציאה מן הבית ואוורור נכון של הבית כמו גם שטיפה נכונה בימים הראשונים ולכן חברת אפקטיבי הדברות היא החברה הטובה ביותר לביצוע הדברה בביתכם.

אודות אפקטיבי הדברות – שאלות ותשובות

חברת אפקטיבי הדברות הנה אחת מחברות ההדברה המובילות באזור המרכז ומוכרת בעיקר באזור ירושלים והסביבה. החברה בעלת מוניטין חיובי מאלפי לקוחות אותן שירתה נאמנה ופתרה אותם ממזיקים כאלה ואחרים. שירותי ההדברה בחברה מתפרסים על פני סוגים שונים של מזיקים: פשפשים, עכברים, נמלים, תיקנים, טרמיטים ועוד. השירותים ניתנים במקצועיות רבה והחברה עושה שימוש בחומרי ריסוס המאושרים על ידי משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה.

תשובה: כמעט את כל סוגי ההדברות: החל מפרעושים ופשפשים, דרך תיקנים, זבובים, יתושים, דבוקים, טרמיטים, מכרסמים ועד לכידת נחשים.

תשובה: חומרי הריסוס משתנים בהתאם לסוג המזיק. ישנם מזיקים שבהם נעשים שימוש בכלים או אמצעים טכנולוגיים כאלה ואחרים ללכידה והרחקה ובכך להימנע מהגעת המזיקים לסביבתכם. כל חומרי הניקוי שאנו עושים בהם שימוש הנם בעלי אישור משרד הבריאות ונחשבים למוכרים בתעשייה.

תשובה: גם זו שאלה שתלויה בסוג המזיק ובמצב במקום. בדרך כלל תוך שעה-שעתיים הריסוס מסתיים אולם יש תהליכי ריסוס שלוקחים גם כמה שעות טובות.

תשובה: החברה עובדת בצורה שקופה ובטוחה מול לקוחותיה, מספקת שירותיה במחירים אטרקטיביים והוגנים וכן מספקת הדרכת בטיחות לפני ו/או אחרי ההדברה לטובת הלקוחות משהו שלא כל חברה מספקת. כמו כן ניתן לקרוא עוד אודות החברה באתר החברה וכן להתרשם מהלקוחות הממליצים של החברה ותגובותיהם.

תשובה: המחיר ינוע בסביבות כמה מאות שקלים בדרך כלל תלוי בסוג ההדברה, ברמת המסוכנות והסיבוך שלה ועוד. הדברת טרמיטים למשל מצריכה הרבה יותר עבודה ומיומנות מאשר הדברת נמלים או תיקנים.

לסיכום, שירותיה של חברת אפקטיבי הדברות הם מהשירותים הנפוצים ביותר באזור המרכז ובעיקר באזור העיר ירושלים. החברה פועלת שנים רבות בתחום ההדברות ועובדי הצוות בעלי רישיון מדביר תקפים וחוקיים. החברה עושה שימוש בחומרי ריסוס איכותיים בעלי אישור משרד הבריאות וכן מבצעת את תהליך ההדברה במיומנות רבה. אנו נשמח לתת לכם שירות ולהוסיף אתכם לרשימת הלקוחות המרוצים שלנו!

סרטון תדמית אפקטיבי הדברות: לחצו כאן