050-5232235

הדברת עכברים בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת עכברים בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

אחד המזיקים המוכרים והידועים ביותר בארץ ובעולם הם העכברים. יש שמתבלבלים בין עכברים לחולדות ונגיע לזה עוד מעט. בכל מקרה של זיהוי פעילות של מכרסמים שכאלה בביתכם או בבית העסק שלכם אין לנסות לגעת בהם, לתפוס אותם עם הידיים וגם לא מומלץ לגעת בצואה או בשתן שלהם באופן ישיר. אלה עשויים להעביר מחלות וחיידקים, וירוסים שונים ולזהם גם את המזון בבית שלנו ועוד. הדברת עכברים בירושלים נעשית על ידי חברת אפקטיבי הדברות המתמחה בתחום זה ובלכידת העכברים וביצוע הדברה אפקטיבית בנושא.

מכרסמים שונים ובעיקר עכברים וחולדות נחשבים למזיקים לא קטנים עבור האדם. הם נושאים מחלות, עשויים לעשות נזק לרכוש, אינם אסתטיים במקום, עשויים לעשות צרכים בביתנו או לכרסם במוצר מזון ובכללי אינם רצויים בסביבתנו. כאשר מדובר בבית עסק למשל מפגע תברואתי כזה יכול אפילו לגרום לסגירת העסק, בוודאי אם העסק הוא בענף המזון. אם יש לכם שטח חקלאי, אלה יכולים לגרום נזק ליבול. לכן, אם אתם גרים בירושלים או שיש לכם עסקים במקום ואתם מגלים סימנים לעכברים, צרו עמנו קשר באתר או בטלפון להזמנת הדברת עכברים בירושלים בהקדם.

איך מזהים עכברים במקום?

יש כמה דרכים לזהות עכברים. האופציה הראשונה היא כמובן כאשר אתם מזהים עכבר במו עיניכם – ייתכן מאוד שיש עוד עכברים בסביבה ולכן יהיה עליכם להתחיל לנקוט בצעדים למציאת מקומות המסתור שלהם והדברתם.
ניתן לזהות פעילות של עכברים בביתכם על ידי מציאת צרכים שלכם, גילוי חורים חדשים בקופסאות קרטון בבית או באריזות מזון
בארונות המטבח, על ידי צפיה בעכבות של עכבר על הרצפה/השיש ועוד.

חולדות יותר מסוכנות מעכברים בדרך כלל. הן תוקפניות יותר, הנשיקה שלהם חזקה בהרבה ומסוכנת מאוד והן עשויות גם להסב נזק רב יותר למזון שלנו בבית. בכל מקרה, כדאי לדעת להבדיל בין עכברים לחולדות וזאת ניתן לעשות גם על ידי זיהוי פיזי שלהן וגם על ידי סימנים שונים. עכברים קטנים בבית יהיו בדרך כלל בגודל של עד 4 ס"מ ואילו חולדות יכולות להגיע לגודל שהוא פי 2-3 מזה בממוצע. זנב החולדה יהיה ארוך משמעותית מזה של העכבר. גללי הצואה של החולדה יהיו פי 2 מגודל הצואה של העכבר שאלה יהיו בגודל של גרגר אורז. במידה ואתם מזהים פעילות אגרסיבית יותר של פירות נגוסים או קופסאות מזון אכולות והרוסות ככל הנראה מדובר בחולדה. עכבר הוא קטן יותר ולכן החורים שהוא יעשה יהיו קטנים יותר.

כיצד מבצעים הדברת עכברים בירושלים?

יש כמה וכמה אופציות לבצע הדברת עכברים בירושלים, הדרך המהירה והנפוצה ביותר היא על ידי הנחת פיתיונות רעילים. העכבר יאכל את הפיתיונות הספוגים ברעל מתאים ויחוסל בתוך זמן קצר.
האפשרות השנייה היא על ידי לכידת העכברים ושחרורם בטבע (לא כל מדביר מתעסק עם זה) והאפשרות השלישית היא הדברה
ביולוגית – כלומר אימוץ בעל חיים שהוא הטורף הטבעי של העכבר כמו חתול או תנשמת.

הדברת עכברים בירושלים מידית בעסקים

עכברים זקוקים למזון ולכן נמצאים בקרבתם של בני אדם. בסביבתן של מסעדות ואזורי תעשייה שונים יכולים להיות מצבורים רבים של  זבל. כאשר מדובר במסעדות הרי שמרבית האשפה קשורה גם כן בשארית של מזון ועל כן העכברים מגיחים לשם לעתים קרובות. אלה יכולים למצוא את עצמם בטעות בתוך מטבח המסעדה ואולי אפילו בשטח הסועדים. הימצאות של עכבר במסעדה עשויה לגרום באופן מידי לסגירת העסק ועל כן אסור לקחת סיכון ויש להתקשר למדביר מקצועי שיכול להגיע במהירות לתת לכם שירות ולהדביר את העכברים במקום.
הדברה בירושלים על ידי חברת אפקטיבי הדברות המובילה בתחום הדברות המזיקים.

הדברת עכברים בירושלים לבד או עם חברת הדברות?

יש 2 אפשרויות עיקרית ללכידת עכברים: באמצעות תיבות האכלה או באמצעות מלכודות רגילות. תיבות האכלה מתאימות בעיקר כאשר מדובר במכת מכרסמים קשה שבמקום יש הרבה מכרסמים וקשה להשתלט עליהם. מלכודות יתאימו למקרה של עד כמה עכברים בודדים בבית. ניתן לפזר מלכודות בצורה של תיבה ומלכודות קפיץ הנחשבות לקצת פחות נעימות. הגישה ההומנית תהיה בדרך כלל שימוש במלכודות כלוב ושחרור העכברים בטבע רחוב מכם.

חברת אפקטיבי הדברות תשמח לספק לכם שירותי הדברת עכברים בירושלים. החברה מנוסה ומקצועית בטיפול במכרסמים בפרט ובמזיקים שונים בכלל ותשמח לסייע לכם בכל צורך. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ו/או הזמנת השירות.

הדברת עכברים בירושלים – שאלות ותשובות

עכברים ומכרסמים שונים נחשבים למזיקים ועשויים להוות איום לבני האדם בעיקר בשל העברת מחלות, כינים ווירוסים שונים המגיעים עם העכברים מתעלות הביוב בהם הם חיים בדרך כלל. עכברים אוהבים לחיות בקרב בני אדם כדי ליהנות  ממקור זמין של מזון ומים ומתרבים יחסית במהירות. לעתים עשויים לחיות כמה עכברים בין קירות ביתכם ואתם אפילו לא תהיו מודעים לכך. במידה ואתם מזהים עכבר בסביבתכם קראו למדביר מקצועי ומנוסה בתחום שיבצע את ההדברה על הצד הטוב ביותר ובמהירות ועם המלצות למניעה.

תשובה: ישנן מספר שיטות להדביר עכברים. ראשית ניתן להניח מלכודות שונות, ללכוד את העכברים ולשחרר בטבע רחוק מביתכם. ניתן להשתמש בהדברה ביולוגית שהיא הכנסת ה"טורף" הטבעי של העכבר כדי לאיים על קיומו ולהבריח אותו מביתכם. ניתן לפזר תיבות האכלה רעילות גם לחיסול העכברים אם כי חלק מהלקוחות אינם מעדיפים שיטה זו כיוון שאינם רוצים בחיסול העכברים אלא רק בהרחקתם. כל החומרים הרעילים הנם באישור משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה כמובן ולרב המקרים ללא פינוי דיירים.

תשובה: עכברים הן חיות חכמות מאוד וזה לא פשוט לתפוס עכבר במלכודת. למעשה, גם אם תשימו גבינה בתוך המלכודת ובפעם הראשונה העכבר הצליח להימלט הוא כבר יהיה מספיק חכם לא לחזור לאותה מלכודת פעם נוספת. תפיסת העכבר יכולה לקחת עד 24 שעות בדרך כלל אם מניחים היטב את המלכודות ובמקומות נכונים.

תשובה: העכברים פעילים בעיקר במקומות חשוכים או מוצלים ולא אוהבים לחשוף את עצמם בשעות היום או במקומות מוארים. עם זאת, הם יהיו ממוקדי מטרה למצוא מזון ומים ולחזור למחסה שלהם. אם יש בדירתכם פחים מלאי אשפה פתוחים או שאריות מזון בארונות המטבח זה עשוי להיות מוקד משיכה לעכברים.   בנוסף שינויים במזג אויר יכול להיות גורם משמעותי לחדירת עכברים למבנה.

לסיכום; הדברת עכברים בירושלים על ידי חברת אפקטיבי הדברות יכולה להיות הפתרון הטוב והזמין ביותר עבורכם. במידה וגיליתם עכבר בסביבתכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ואנו נשמח להגיע למקום ולטפל בבעיית העכברים שלכם. זכרו לא לגעת בעכברים או בצואה שלהם כיוון שאלה מזוהמים ועשויים להעביר מחלות ווירוסים שונים.

הדברת מכרסמים בירושלים

אם יש מזיק שצריך להוות נורא אדום עבור כולם הוא עכבר. אומנם מדובר על מכרסם שלדעת רבים אפשר לכנות חמוד, כאשר הוא מגיע מן הטבע הוא יכול לגרום לנזקים גדולים לרכוש וכן לסכן בהפצת מחלות. לרוב מי שסובלים מעכברים הם אלו שגרים בסמוך לשדות ושטחים פתוחים אך אם התקדמות הבנייה וההתחדשות העירונית, העכברים מוצאים מגורים גם בחצרות של אנשים ואף בתוך הבתים והבניינים עצמם. העכברים יכולים לכרסם כמעט כל דבר ולהרוס דברים החל מצינורות השקיה ועד אוכל ששמור במזווה.

במקרים מסוימים הם גם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לריהוט וכלי בית. כמו כן, כאשר הם עושים צרכים בקרבת האוכל שלנו אנו מסתכנים בהמון מחלות וילדים אף עלולים לפגוש בהם ולהינשך. הדברת עכברים בירושלים יכולה לנקות את הבית שלכם מהמזיקים ולחסוך לכם המון כאב ראש.

הדברת עכברים בירושלים – הדברה או מלכודת?

ישנן מספר דרכים שניתן לנקוט על מנת להיפטר מעכברים וכל אחת מתאימה למקרים ספציפיים ולדרישות הלקוח. דרך ההדברה עושה שימוש במלכודות רעל או פיזור רעל אותו העכברים אוכלים. זו היא שיטה אפקטיבית ביותר הפוגעת במספר רב של עכברים אומנם לא כולם אוהבים לפגוע במכרסמים ובמעדיפים שיטות אחרות. שיטה הומנית יותר היא הדברה אלקטרונית העושה שימוש בטכנולוגיה של שידור תדרים שרק העכברים שומעים ובורחים מהם. כמו כן, ניתן לפזר מלכודות לכידה שלאחר מכן ניתן לשחרר מהן את העכברים בשטח רחוק ממגורים.

לוכד עכברים בירושלים והסביבה עם ניסיון מקצועי יוכל להמליץ לכם על השיטה המומלצת עבורכם ויוציא אותה לפעול. בשנים האחרונות אפשר לראות התרבות באוכלוסיית העכברים בירושלים וכיום הדרישה למדביר עכברים ירושלים גבוהה ביותר.

מדביר עכברים ירושלים - רק עם אפקטיבי

עכברים הם חיה חכמה וחמקמקה שלא נופל בפח בקלות. על מנת להבטיח הצלחת הדברת עכברים בירושלים חשוב לפנות ללוכד עכברים באזור ירושלים שיוכל שידע להתאים את שיטת הלכידה בהתאם למקום ושיוכל לספק לכם שירות אדיב ומסביר וכן שיהיה זמין ללכידה ושחרור מידי של העכברים. באפקטיבי הדברות אנחנו מציעים שירות לוכד עכברים באזור ירושלים וכן הדברת מזיקים אפקטיבית במיוחד תוך שימוש בכלים החומרים המתקדמים ביותר בשוק ההדברות. אמרתם לוכד עכברים בירושלים והסביבה? אפקטיבי הדברות כבר בדרך.

סרטון תדמית אפקטיבי הדברות: לחצו כאן

דילוג לתוכן