050-5232235

הדברת עקרבים בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת עקרבים בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

הדברת עקרבים בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת עקרבים בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

העקרבים נמנים בין המזיקים המסוכנים ביותר לאדם, שכן עקיצתם של העקרבים עשויה להיות מסוכנת מאוד ואף קטלנית. על כן הדברת עקרבים בירושלים היא קריטית וכדאי שיהיה לכם הטלפון של מדביר עקרבים מקצועי בספר הטלפונים שלכם.

כמו כן כדאי לבצע פעולות שונות אשר יפחיתו מהסיכוי להימצאותם של עקרבים בסביבתכם, לתדרך את הילדים, לנקוט במשנה זהירות ועוד.

הדברת עקרבים בירושלים - הכירו את העקרב

העקרב הינו בעל חי ממשפחת פרוקי רגליים. עקיצה של עקרב עשויה להיות קטלנית, על אף שלא כל העקרבים הם ארסיים או שהארס שלהם משפיע על האדם. אלה שכן ארסיים עשויים לגרום אף למיתה בתוך זמן קצר במידה ולא מטפלים בזה באופן מידי. על כן אסור לקחת סיכון בכל הקשור לעקיצות עקרבים ולא משנה של איזה סוג עקרב. הזמינו אמבולנס באופן מידי.
העקרבים חיים בדרך כלל במדבריות, אזורים הרריים ושטחים פתוחים, אולם לא פעם הם נוטים להיכנס אף לביתם של בני האדם על מנת לחפש מקור חום (כמו תנור למשל)
במיוחד בחודשי החורף הקרים.

מתי אלה פעילים במיוחד?

העקרבים פעילים במיוחד בחודשי הקיץ החמים ובלילות. גם בחורף הם יכולים להימצא בקרב בני אדם באודם מחפשים אחר מקורות הפולטים חום. כמו כן אלה יכולים להימצא בקרב
צלעי הרים, סמוך לנחלים, באדמה בגינה, בשטחים חקלאיים ועוד.

כיצד להתנהל במשנה זהירות?

ישנם מקומות בארץ המכירים היטב את בעיית העקרבים כמו למשל בעיר הבירה ירושלים. הדברת עקרבים בירושלים מוזמנת אחת לכמה זמן באופן שוטף על מנת להימנע מבעיית העקרבים. אולם גם בין לבין חשוב לנהוג בשנה זהירות. כך למשל לשים לב לפני שמכניסים את הרגל לנעל, לא להרים אבנים בשטח בחוץ, להיות ערניים להימצאותם הפיזית
של העקרבים ועוד.

האם ניתן לרסס עקרבים?

הדברת עקרבים בירושלים תיעשה על ידי מדביר מקצועי בתחום. חברת אפקטיבי הדברות מתמחה במתן שירותי הדברות מסוגים שונים, לרבות הדברת עקרבים ושימוש בריסוס
של חומר רעיל כדי להרחיק את העקרבים מהמקום.
לפרטים נוספים והזמנת השירות הדברה בירושלים אל תחכו שיהיה מאוחר יותר – צרו עמנו קשר ואנו נשמח להגיע ולטפל בבעיית העקרבים.

סרטון תדמית אפקטיבי הדברות: לחצו כאן

הדברת עקרבים בירושלים – שאלות ותשובות

מי שגר באזורים הרריים או אזורים בהם יש ואדיות יהיה חשוף יותר לבעיית העקרבים. בירושלים לצערנו הרב יש מקרים רבים של פעילויות עקרבים, בין אם מדובר בשטחים פתוחים וגם כאשר מדובר באזור מגורים. גם בעיר העתיקה וגם באזורים מודרניים יותר של העיר אלה יכולים להופיע. הם לרוב יחפשו אחר אזורים מחוממים להיות בהם. הם פעילים בעיקר בחודשי הקיץ ובלילות אולם יכולים להופיע גם במהלך היום וגם בחודשי החורף לעתים ולכן לאורך כל השנה צריך להיזהר מהם ולהדריך את הילדים לגבי הסכנה הצפויה, במיוחד אם באזור שלכם יש פעילות ענפה שלהם. הדברת עקרבים בירושלים היא שירות שכיח במיוחד והינה כמה שאלות ותשובות שיעזרו לכם להכיר את המזיק ולהתמודד עמו.

תשובה: העקרב הינו בעל חיים מפרוקי הרגליים (שם נמנים גם סרטנים, עכבישים ועוד). ידוע כאחד מבעלי החיים הערסיים והמסוכנים ביותר לאדם.

תשובה: העקרב הצהוב יהיה לרוב המסוכן והקטלני ביותר, אולם אתם לא רוצים לזלזל באף עקרב או במידת הסכנה הצפויה בעקיצה ממנו.

תשובה: לעתים יש עקיצות שאינן רעילות או שהרעל שלהן אינו משמעותי על הנעקץ ואילו העקיצה רק כואבת ויכולה לגרום לנפיחות זמנית באזור. למרות זאת לא ניקח סיכון באף מקרה של עקיצה.

תשובה: תינוקות וילדים עשויים להיפגע בצורה קטלנית יותר ומהירה יותר. לכן הדריכו את הילדים וככל שהם קטנים יותר ככה שמרו עליהם יותר ברצינות. ידוע כי הילדים הקטנים אוהבים לשחק בבית על הרצפה ולכן אם יש עונה בשנה שבה עקרבים מתפרצים לביתכם כדי למצוא מקום חם דאגו לרסס היטב את הבית ולנקות את הרצפה לעתים קרובות.

תשובה: יש לשים קרח על מקום העקיצה ולהתפנות לבית חולים בהקדם האפשרי. הדריכו את הילדים בהתאם.

תשובה: העקרבים אוהבים להיות בין הסלעים, באדמה אך יכולים להיות גם בתוך הבית שלכם בחיפוש אחר מקום חמים להסתתר בו.

תשובה: ניתן לבצע הדברת עקרבים בירושלים כדי לשמור על מקום סטרילי מעקרבים ולשמור על עצמכם ועל בני ביתכם. מרססים בדרך כלל מקומות סגורים, גינות או שטחים חקלאיים ולא בכל שטח פתוח שקיים כיוון שהחומר הינו רעיל ויש להתנהל בהתאם.

אנו בחברת אפקטיבי הדברות נשמח לעמוד לשירותכם ולטפל בבעיית העקרבים שלכם.

דילוג לתוכן