050-5232235

איך לבחור מדביר

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום איך לבחור מדביר עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

צריכים מדביר מקצועי? לא יודעים איזה לבחור?

מדבירים בישראל נקראים גם מפעילי הדברה והם עוברים הכשרות מקצועיות והשתלמויות לצורך למידה מעמיקה בשימוש בחומרי הדברה שונים. עולם ההדברה התקדם מאוד בשנים האחרונות והוא כולל חומרי הדברה ירוקה וחומרי הדברה ביולוגיים ולכן הידע של המדביר הוא קריטי לביצוע עבודה יעילה בבית שלכם. אם אתם רוצים לדעת איך לבחור מדביר ולא יודעים מה כדאי לבדוק לפני, חשוב שתדעו כי ניסיון בתחום זה הוא קריטי מכיוון שגם חרקים ומזיקים מסוימים מפתחים עמידות לחומרי הדברה מסוימים וצריך לדעת במה להשתמש ובאילו פעולות לנקוט על מנת למנוע חזרה שלהם לבית שלכם.

זיהוי מזיקים ובניית תוכנית טיפול

אחת הדרכים ליצור הדברה איכותית ויעילה לבית שלכם היא באמצעות בניית תוכנית טיפול מותאמת. ניתן לבנות תוכנית יעילה רק לאחר זיהוי המזיקים ומקור ההשרצה והדגירה שלהם. חשוב להבין כי עבודות הדברה אינן מסתפקות רק בשימוש בחומרי הדברה אלא לעיתים קרובות יש צורך בטיפולים נוספים כמו ייבוש של אזורים יבשים, תיקונים של ברזים דולפים וטיפול בניקוז מלוכלך היכול ליצור מצע אורגני למשיכת חרקים מסוימים. הידע של המדביר במקרה זה הוא חשוב ביותר ומאפשר לו להיות יצירתי ולספק מענה לכל סוג של הדברה.

ביצוע הדברה ללא סיכונים בריאותיים

חוקי ההדברה בישראל הם נוקשים במיוחד ומאפשרים למפעלי ההדברה להשתמש בסוגים מסוימים מאוד של חומרי הדברה ורק לאחר שהם עברו אישורים ועמדו בתקנות המחמירות של מכון התקנים הישראלי. רוב חומרי ההדברה היום ידידותיים לסביבה ואינם נחשבים למסוכנים לבעלי חיים הגדלים בבית. בנוסף לכך, הם אינם מזיקים לבעלי חיים הגדלים באזור הבית שלכם כמו חתולי רחוב, צבים וקיפודים. גם אם לא ראיתם אותם עד היום תדעו שהם קיימים באזורים נרחבים בארץ.

איך לבחור מדביר מומלץ ומקצועי?

אם אתם עדיין לא יודעים איך לבחור מדביר לעבודות הדברה בבית שלכם, מומלץ לכם להתקשר לחברת אפקטיבי הדברות ולקבל את כל המידע על השירותים המקצועיים של החברה. חברת אפקטיבי הדברות יכולה לספק לכם מדביר מקצועי בעל ניסיון וידע בטיפול במזיקים או בחרקים הנמצאים בבית שלכם ותוכלו לעשות שיחה עם המדביר על מנת לשמוע ממנו מה דרכי הטיפול הנכונים במקרה שלכם.

דילוג לתוכן