050-5232235

איך מדבירים נמלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום איך מדבירים נמלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

נמלים הן אחד ממזיקי הבית הנפוצים ביותר. הם יכולים להיות בעייתים להרוג ויש להם נטייה להתרבות במהירות. ישנן שיטות שונות שבהן אפשר להשתמש בהדברתן. במאמר זה נענה על השאלה איך מדבירים נמלים בבית ומשרד.

איך מדבירים נמלים – דרכים למניעת נמלים

נמלים הן המזיק הנפוץ ביותר שניתן להיתקל בו במטבח או במשרד, במיוחד בתקופת הקיץ. לחרקים אלו תוחלת חיים ארוכה שיכולה להימשך עד שנתיים.

הן קטנות וקשות לזיהוי, ולכן לעתים קרובות אנשים מתלבטים לגבי הדרך הטובה ביותר להדביר אותן. להלן רשימה של צעדים שתוכלו לנקוט:

– נמלים נמשכות למזון שלנו ולחומרים אחרים, לכן הציבו מחסומים סביב דלפקים וארונות עם מלכודות דביקות.

– נמלים גם אוהבות מים אז הימנעו מלשמור כלים בכיור או מעל מקור מים במידת האפשר

– הקפידו לא להשאיר שום דבר חשוף שיכול להיות אטרקטיבי עבור נמלים – זה כולל כלים עם מזון בפנים, קערות לחיות מחמד, פחי אשפה וכו'.

– ודאו שהגינה שלכם מטופלת היטב – הסירו כל ענפים מתים, עלים או פרי שעלולים לספק מזון לנמלים

איך מדבירים נמלים – הדברה נמלים במטבח

הדברת נמלים במטבח היא משימה יומיומית עבור רוב האנשים שחיים עם חיות מחמד או ילדים שעלולים לשים מזון על הרצפה במקום שבו נמלים נכנסות לבתיהם.

על מנת לגלות מהי הדרך הטובה ביותר להדברת נמלים, כדאי שתהיה לכם הבנה ברורה איזה סוג של נמלים נמצא באזור שלכם ומהו גודל הנגיעות הממוצע.

ישנן שתי דרכים שבהן ניתן להדביר נמלים. הראשון הוא על ידי הצבת פיתיונות רעל על הקרקע ואז הריגת הנמלים שנתקלו בה. הדרך השנייה היא על ידי הצבת מלכודות נמלים מסביב לבית או במשרד שלך ותפיסת הנמלים כשהן יוצאות ממקומות המחבוא שלהן.

חשוב לזכור כי מניעה עדיפה על הדברה במקרה של מזיקים, אז שמרו על ניקיון המטבח שלכם והשתמשו במחסומי נמלים בכל פעם שיש פתח לביתכם מבחוץ.

רוצים להבין יותר טוב איך מדבירים נמלים?

להצעת מחיר וייעוץ חינם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן