הדברה משולבת בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברה משולבת בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

הדברה משולבת היא הדברה וטיפול במזיקים ב-2 שיטות ויותר, למשל:
– הדברת נמלים בג'ל וריסוס בו זמנית.
– הדברת תיקנים בג'ל וריסוס בו זמנית.
– הדברת מכרסמים באמצעות מלכודות ורעל מכרסמים באותו טיפול.
– הדברת פשפש מיטה שמתבצעת ב-3 שלבים: בשלב הראשון, ניקיון ושאיבה, בשלב השני, קיטור בטמפרטורות גבוהות, ובשלב השלישי: ריסוס המיועד לפשפש מיטה.

למה צריך לבצע הדברה משולבת?

הדברה משולבת נחוצה במקרים בהם אנו רוצים פתרון מהיר ומושלם ופעולת הדברה אחת משלימה פעולת הדברה שניה, כמו הדוגמאות הבאות:
1. במקרה של בעית תיקן גרמני במקומות רגישים כמו במטבחים שיש מנועים חשמל אוכל וכלי מטבח אנו נפתור את הבעיה וההדברה תתבצע באמצעות ג'ל פיתיון תיקנים שנחשב לידידותי ובשאר הבית נבצע ריסוס בסיסי מיכוון ויש בעית מזיקים שונה ומגוונת כמו נמלים וכו'
2. במקרה של בעית חולדות ועכברים גם במקרים מסויימים מבצע הדברה משולבת הפעולה הראשונה תתבצע ע"י מלכודות שונות ללכידת מכרסמים והפעולה השניה תיהיה טיפול ע"י פיתיון רעל במצב שאין אפשרות להניח מלכודות כמו מחילות וכיוצא בזאת.
3. דוגמא נוספת להדברה משולבת היא בעית יתושים בשלב הראשון נבצע ניטור וחיסול זחלי יתושים במקורות מים אשר נמצאו ובמקביל נבצע ריסוס בשטחים הנגועים ביתושים לחיסול היתושים הבוגרים.

הדברה משולבת בירושלים

הדברה משולבת בירושלים היא אחת ההדברות הנפוצות ביותר כיום נכון לשנת 2021. ההדברה נקראת כך כיוון שהיא משלבת מגוון סגנונות הדברות שונים. בדרך כלל שילוב של הדברה כימית עם הדברה ירוקה אולם יש כמה סוגי הדברות נוספות כמו הדברה אלקטרונית, ביולוגית ואחרות שיכולות לבנות את התמהיל הנכון הנדרש להדברה באזור מסוים.

מדוע חשובה הדברה משולבת בירושלים?

הדברה משולבת בירושלים נועדה על מנת לספק מענה יעיל ואיכותי יותר לבעיות מזיקים שונות. למעשה הדברה שכזו יכולה לסייע בפתרון נגד סוגים רבים של מזיקים במכה אחת, כאשר המטרה היא לא רק לטפל במזיקים הקיימים במקום אלא למנוע מהם את ההגעה למקום מסוים. אחד היתרונות החשובים של הדברה מסוג זה היא השימוש גם בהדברה ירוקה מה שמקל על השימוש בהדברה כימית ומסייע להפחתת החומרים הרעילים בהם עושים שימוש ואשר עשויים לסכן בני אדם ובעלי חיים אחרים.

כיצד זה מתבצע?

 השלב הראשון יהיה ההגעה של הגנן לאזור שיבדוק אילו סוגי מזיקים עשויים להימצא באזור, אילו בעלי חיים עשויים להיות במקום שאנו לא רוצים לפגוע בהם, האם יש יבול חקלאי שצריך להתחשב בו או אפילו בני אדם הנמצאים במקום. לאחר כל זה ניתן יהיה להעריך את סוגי ההדברה ואופן ההדברה שצריך לעשות בה שימוש ובהתאם לכך לבצע את ההדברה. ההדברה יכולה להיות לא רק בשטח פתוח אלא גם מתאימה לבית, לייבוש של מקורות מים עומדים, לאיטום סדקים וחורים ועוד.

האם ההדברה מתאימה לכל סוגי המזיקים?

הדברה משולבת תתאים לסוגים רבים ושונים של מזיקים אולם מן הסתם לא לכולם. בהתאם לסוגי המזיקים שעשויים להימצא במקום יעריך המדביר את סוגי ההדברה הנדרשים וכן חומרי ההדברה הנדרשים גם כן ובהתאם לכך יבצע את ההדברה.

אנו בחברת אפקטיבי הדברות מתמחים בשירותי הדברה מסוגים שונים. בין היתר מבצעים הדברות משולבות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, הבטיחות והשגת תוצאות. הדברה משולבת בירושלים היא רק אחד השירותים שאנו מספקים בעיר ובסביבה. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.
חברת אפקטיבי הדברות מבצעת הדברה בירושלים ומתמחה בביצוע הדברה משולבת בירושלים.

סרטון תדמית אפקטיבי הדברות: לחצו כאן