הדברה נגד דבורים ירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברה נגד דבורים ירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

רבים פונים לשירותי הדברה נגד דבורים ירושלים כאשר נחיל דבורים התמקם בסביבת הבית והפך למטרד של ממש. עקיצת הדבורים יכולה להיות כואבת וסכנה בריאותית של ממש לאנשים האלרגיים להם. בכל נחיל של דבורים ישנה מלכה המטילה את כל הביצים שבאותו הקן. מהביצים שהמלכה מטילה יבקעו הזכרים והפועלות, כמו גם המלכות צעירות, אשר עוזבות את הקן בסוף הקיץ על מנת ליצור נחילים משלהן. הדברה נגד דבורים ירושלים ייעשה באופן ממוקד למקום שבו הנחיל השתכן. זה יכול להיות חור בקיר חיצוני, צינור בחצר או בכל חלל אחר, המתאים בגודלו לבנייה של הכוורת.

עבודה משותפת של מדביר דבורים ירושלים עם דבוראים

תפקידן של הפועלות בנחיל הוא להגן על הכוורת ועל עתיד המושבה. לכן פעולות שגרתיות בחצר או בסמוך על ידי בני הבית או חיות המחמד, עלולות להתפרש בטעות על ידן כאיום. הדברת דבורים ירושלים נעשה תוך הגנה על הנחיל ולא לשם השמדת המושבה, אלא רק לשם הרחקתה מתחומי הבית. כיום יותר מתמיד, ישנה חשיבות להימצאותן של הדבורים במארג המזון בטבע. הדברת דבורים ירושלים נעשה במטרה להגן עליהן ועל האדם. לעיתים מדביר דבורים ירושלים יעבוד בשיתוף פעולה, עם כוורנים בסביבה ויעבוד יחד איתם, לשם פינוי בטוח של הכוורת למיקום מתאים.

הדברת דבורים ירושלים בשעה הנכונה ביום

דבורים בדומה לנמלים וצרעות ובשונה מחרקים אחרים, עוקצים באמצעות עוקץ ולא בנשיכה. העוקץ הוא מערכת הגנה שהפועלות הנקבות פיתחו והוא למעשה חלק מצינור ההטלה שלהן. לכן עצם העקיצה יכולה לפגוע בדבורה העוקצת ולהביא למותה, במעין משימת התאבדות למען המושבה. חשוב להזמין הדברה נגד דבורים ירושלים רק במידה והכוורת יוצרת מטרד של ממש. דבורים חשובות לטבע ולחקלאות, הן להאבקת צמחים וגידולים והן ליצירת דבש. מדביר דבורים ירושלים יבצע לרוב את ההדברה לקראת השקיעה, כאשר הדבורים רגועות יחסית, על מנת לצמצם את הסכנה מעקיצות בעת ההדברה.

שירות הדברה נגד דבורים ירושלים מקצועי ובטוח

ביצוע הדברה נגד דבורים ירושלים למשל, עם אפקטיבי הדברות נעשה תוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה המאושרים למטרה זו, על ידי המשרד להגנת הסביבה. אפקטיבי הדברות משתמשים בחומרים נטולי ריח וניתן לחזור לאזור הריסוס בתוך זמן קצר. בסיום כל הדברה תקבלו מהמדביר אישור ביצוע והוראות בטיחות מפורטות, בהתאם לסוג הריסוס שבוצע ומאפייניו הייחודיים.