050-5232235

הדברה נמלים וג'וקים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברה נמלים וג'וקים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

שניים מן המזיקים הנפוצים ביותר בבתים בישראל ובעולם, שניתן למצוא כמעט בכל בית בלי קשר לאזור המגורים ולקומה שאתם נמצאים בה הם נמלים וג'וקים. מדובר על חרקים עמידים ונחושים שימצאו כל דרך למצוא מזון ומקומות מסתור ולא יהססו לטפס גם 8 קומות בשבילם. הם יכולים להגיע לכל הבתים דרך חלונות פתוחים (ולפעמים גם סגורים), צנרת וסדקים ברצפה ובקירות ולהכריז על הבית שלכם כבית החדש שלהם ואתם צריכים להתמודד איתם. ישנם מספר דרכים להיפטר מנמלים וג'וקים באופן עצמאי כאשר הנפוצה שבהם היא שימוש בריסוסים מקומיים, אומנם מי שעשה בהם שימוש ודאי כבר יודע שמדובר על פתרון זמני בלבד שלפעמים כלל אינו פועל. לכן במקרים של נמלים וג'וקים טורדניים חייבים לבצע הדברה נמלים וג'וקים.

הדברה נמלים וג'וקים – איך עושים זאת?

ברגע שזיהיתם שבעיית המזיקים בבית שלכם חמורה ואינם מצליחים להשתלט עליה יש לפנות למדביר מקצועי שידע כיצד כדאי לפעול בנושא. ברוב ההדברות עושים שימוש בריסוס חזק ואפקטיבי אך מדובר על חומרים שלא מומלץ להיחשף אליהם ישירות. לכן הדברה נמלים במטבח למשל, חשוב לכסות כלים ואוכל וכן לא לשעות במטבח לפרק זמן של כמה שעות. הדברה נמלים במטבח יכולה להתבצע באופן חלופי עם פיתיון גרגירים או ג'ל מיוחד שלא מצריך נקיטה בצעדים מיוחדים. אלטרנטיבה נוספת היא הדברה טבעית נגד נמלים וג'וקים. הדברה טבעית נגד נמלים עושה שימוש בחומרים אקולוגים שמוקרם ובטבע ולכן השפעתם על הבריאות זניחה עד לא קיימת ואין חשש לבצע אותה במטבחים וחדרי שינה.

הדברת נמלים בירושלים

הפיתוח העירוני של ירושלים דרש בין השאר חפירות באדמה, החלפות צנרת וסלילה בשטחים פתוחים. פעולות אלו הובילו לעלייה במספר המזיקים שמגיעים לבתים של התושבים ובהתאם הצורך בהדברה נמלים וג'וקים גבר. בשל השימוש בחומרים חזקים, הדברה נמלים בבית היא עניין שיש לקחת ברצינות רבה ולכן ביצוע ההדברה צריך להתבצע על ידי חברה מומחית ואחראית שיודעת כיצד לבצע ריסוס בטוח ואפקטיבי גם באזורי מגורים הומים. אפקטיבי הדברות פועלת כבר מעל ל35 שנה בהדברה נמלים בבית ובבתי עסק ומציעה שירות אדיב, מקצועי ויעיל לכל לקוחותיה. אפקטיבי הדברות – הדברת נמלים בירושלים והסביבה ולכידת נחשים במחירים המשתלמים ביותר.

דילוג לתוכן