הדברת חולדות בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת חולדות בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

אחד המזיקים היותר נפוצים אך גם מטרידים שקיימים הם המכרסמים. אלה הנפוצים בבית שלנו יהיו עכברים וחולדות. החולדה מסוכנת יותר מהעכבר ולכן כאשר אתם מזהים חולדה או חולדות בבית שלכם, בבית העסק או בסמוך אליכם – חשוב לקרוא למדביר מקצועי ומנוסה שיטפל בבעיה במהירות. החולדות מחפשות אחר מזון, מים ומקום מסתור ולכן חיות לרוב בקרבת בני אדם. אלה נפוצות גם בבתים פרטיים אך עשויות להימצא גם במסעדות, מפעלים ובתי עסק שונים או אפילו בפחי הזבל הנמצאים מאחורי המסעדות כיוון שיש שם אספקה קבועה של מזון ומים, קרבה לביוב ועוד. 

מה ההבדל בין עכבר לחולדה?

החולדות גדולות יותר מהעכברים, לרוב יהיו בצבע אפור כהה והזהב שלהן יהיה ארוך בצורה משמעותית מזה של העכבר. העכברים יזכירו בגודלם מעין אוגרים קטנים אולם החולדה יכולה להיות גדולה פי 3-4 מהעכבר. גם צואתה של החולדה הוא גדול יותר וכך גם השיניים שלה שיכולות גם לכרסם בפלדה (רק כדי להמחיש לכם את חוזק השיניים של מכרסם זה). אתם לא רוצים לנסות להרים אותם, לא לגעת בצואה ובשתן שלהן ובאופן כללי לא לגעת במזון שהם הלכו עליו וזיהמו אותו. 

מדוע החולדות מסוכנות ואסור להתקרב אליהן?

החולדה מסתובבת לרוב בצינורות הביוב ובפחי אשפה ולכן נחשבת לחיידקים, וירוסים ובקטריות. כל אלה עשויים להימצא בפרוותה של החולדה ועשויים לעבור לאדם בין אם במגע ישיר, בין אם באמצעות המזון שהחולדה מזהמת ואפילו חיידקים שונים המתפזרים בביתכם ועשויים למצוא את עצמם בדרך אליכם. בנוסף גם הצואה והשתן שהן משאירות אחריהן אסור לבוא עמם במגע כשמנסים לנקות אותם כדי לא לחטוף זיהום או חיידקים. נשיכה מחולדה יכולה להיות כואבת ומסוכנת מאוד ולכן אתם לא רוצים לנסות לגעת בהן, להרים אותן או לדחוף אצבעות לכלוב שניסיתם ללכוד בו את החולדה כי אתם חושבים שהיא חמודה ורוצים לשחק אתה.

איך מדבירים חולדות?

ההדברה תיעשה על ידי מלכודות מסוגים שונים, הנחת פיתיונות רעילים או במקרים גרועים יותר באמצעות תיבות מכרסמים. אנו בחרת אפקטיבי הדברה נשמח לספק לכם שירותי הדברת חולדות בירושלים במחיר הטוב ביותר ובצורה הטובה ביותר. צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות!