050-5232235

הדברת חולדות בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת חולדות בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

חולדות הן מזיק נפוץ ביותר בבתים ברחבי הארץ והן פתחו לעצמן חיבה למזון תוצרת אדם ולמקומות המסתור שהוא מספק. הן מגיעות לבתים לרוב מתוך מערכות ביוב וניקוז ואוהבות להשתכן במחסנים מוזנחים, עליות גג ובקירות חלולים. החולדות גורמות לשני נזקים עיקריים – נזק רכוש ונזק לבריאות. חולדות יכולות לכרסם דברים קשים במיוחד כמו עץ מלא ואף חוטי חשמל ובכך הן יכולות להרוס ציוד יקר ולהיכנס בקלות לתוך ארונות בהן מאחסנים מזון. ישנם גם מקרים רבים בהן חולדות נשכו חוטי חשמל וגרמו להתלקחות שהובילה לקצרים ולשריפות. הנזק הבריאותי נגרם בעיקר מהצרכים של החולדות שיכולים לזהם אוכל ושתייה ולהוביל למחלות קשות. בנוסף בעת סכנה הן יכולות לנשוך אנשים וחיות ולהעביר מחלות נוספות. כל אלו סיבות הכרחיות להזמנת מדביר חולדות ירושלים.

איך מזהים שיש חולדות?

החולדות הן יצור חכם מאוד והן נמנעות ממפגש עם אנשים ולכן הן פעילות בעיקר בלילה. כתוצאה מכך בבתים רב כלל לא יודעים שיש חולדות אך עם שמים לב לרמזים ניתן להסיק שהן קיימות. מציאת גללים במקומות כמו מתחת לכיור ומאחורי ארונות היא ראיה ודאית. ראיה נוספת כי מציאת סימני נשיכה. סימני הנשיכה יכולים להראות כמו שפשופים קטנים בפינות של ארונות, דלתות וקירות. אם יש לכם חיות מחמד כמו כלבים, תוכלו לשים לב שהם מרבים להריח נקודות מסוימות בבית, לנבוח על קירות וארונות ולנסות לגרד אותם. אם לא הצלחת למצוא ראיה ברורה אך אתם חוששים שאכן יש חולדות, בעזרת מדביר חולדות ירושלים תוכלו להיות בטוחים. הדברת חולדות בירושלים, שהיא אחת מן הערים שסובלות ביותר ממזיקים אלו, תשמור על הבית שלכם נקי ובטוח.

הדברת חולדות בירושלים – אפקטיבי הדברות

על מנת להיפטר מהחולדות אפשר לנקוט בגישה של הדברה עם רעלים אך תמיד אפשר גם לבחור בהדברה ירוקה שלא פוגעת בחולדות פיזית ולא מסכנת חיות מחמד וילדים. בהדברה ירוקה ניתן גם להשתמש באמצעים טכנולוגיים להרחקת חולדות וגם במלכודות שהלוכד יכול לקחת ולשחרר מהן את החולדות במקום בו הן לא יזיקו לאף אחד. אפקטיבי הדברות מספקת שירותי הדברת חולדות ירושלים והסביבה כבר למעלה מארבעה עשורים ואנו מתגאים באלפי הדברות מוצלחות תוך שמירה על הסביבה ובתי הלקוחות. מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולקבל הצעת מחיר להדברת חולדות ירושלים בשיטות המתקדמות ביותר.

דילוג לתוכן