הדברת חולדות ירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת חולדות ירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

נמלים נחשבות לחלק מהמזיקים הנפוצים ביותר, במיוחד בבתים של אנשים אך גם במשרדים, בתי עסק ובמקומות רבים אחרים. כל עוד הן נמצאות בפארק בטבע, בין סיבי הדשא ואפילו בגן השעשועים אין לנו הרבה מה לעשות זה אזור המחיה הטבעי שלהם וכנראה שגם ריסוס נגדם לא יעזור יותר מדי. לעומת זאת, כשאר מדובר בבית ובגינה שלנו ובמיוחד במקומות סגורים, קל יותר לטפל בבעיית הנמלים. ריסוס פשוט לא יספיק וכי תצטרכו הדברה מקצועית ונכונה כדי למגר את הבעיה לתקופה הקרובה.

באיזה עונה הנמלים מופיעות יותר והיכן?

הנמלים עשויות להופיע אצלכם בכל חודשי השנה אולם בעיקר באביב ובקיץ הן יוצאות החוצה מהמחילות שלהן כדי לאסוף ולאגור מזון, להביא אותו אל הקן בזמן שהמלכה ממשיכה להרבות את הקן. אלה מחפשות אחר מזון ואוספות אותו חזרה אל הקן ויוצאת בחזרה להמשיך לחפש מזון. הן יכולות לפתוח אריזות של מוצרים במזווה שלכם ובדלתות המטבח, יכולות להתפרץ לאריזות שאינן סגורות היטב ואפילו לאסוף פירורים ושאריות שנותרו לכם על השטיח/הרצפה כאשר אכלתם בסלון. 

אי אפשר פשוט לקנות תרסיס מהסופר?

אנשים חושבים שבאמצעות תרסיס נמלים שקנו מהסופר הם יפתרו את הבעיה. אכן מדובר בתרסיס רעיל שאם תרססו אותו על הנמלים הן ככל הנראה לא ישרדו, אולם זה לא יפתור את בעיית הנמלים שלכם. יש מאות אלפי פריטים ולעתים יותר בכל נחיל נמלים ולכן סביר להניח שגם אם תרססו 100-200 נמלים או יותר זה כמובן לא יפתור את הבעיה. כדי לפתור את בעיית הנמלים תצטרכו להכיר באורח חייהם, למצוא את המסלול שלהם ולהדביר את הקן.

האפקטיביות של הדברת נמלים בירושלים הנעשית בצורה מקצועית:

חברת הדברות מקצועית כמו אפקטיבי הדברות תשמח לטפל בבעיית הנמלים שלכם. המדביר יחפש אחר הקן ושבילי הניתוב של הנמלים ואם ימצא את הקן ירסס אותו באופן ישיר. במידה ולא ימצא את הקן יניח פיתיונות רעילים בשביל של הנמלים, אלה יגעו בחומר ויעבירו אותו אל תוך הקן כשהן חוזרות אליו וזה יתפשט ויחסל את הקן בסופו של דבר. כל עוד תחסלו את המלכה יתר הנמלים ימשיכו למציאת מקום אחד להתמקם בו.