הדברת חולדות מקצוע ישן חדש

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת חולדות מקצוע ישן חדש עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

הדברת חולדות אינה מקצוע חדש כלל וכלל

כבר במאות ה13 ועד ה17 היה צורך להתייחס לעובדה שהחולדות מעבירות מחלות ובעיקר את הדבר הקשה שהרג אוכלוסייה גדולה ודילל את האוכלוסייה. היו ניסיונות למגר את החולדות עם חומרים רעילים, אך החולדות צלחו זאת באמצעות חוש ריח מפותח וחוש שהן פיתחו לזיהוי מאכלים רעילים. דרך יעילה עבור הדברת חולדות בבית היא הצבת מלכודות אבל דרך זו איננה יעילה בחוץ.

במאות הבאות- שימוש בחומרים כימיים

לפני המודעות הגדולה לבריאות הצרכן, או לאיכות הסביבה השתמשו לרוב בחומרי הדברת חולדות כימיים חזקים דיים ויעילים באופן מידי, כמו שעדיין קיימים במינון נמוך יותר עבור הדברת תיקנים ונמלים. לאחר שימוש מסיבי בחומרים אלו מתחילה האוכלוסייה להיחשף  ולהיוודע לחסרונות שבשיטה.

הקדמה הטכנולוגית אינה סותרת מודעות ירוקה

בשנים האחרונות יש שינוי במגמת הדברת חולדות. גובר השימוש בחומרים "ירוקים" המבוססים על חומרים ביולוגיים שאינם מזיקים לסביבת האדם, ובגלל המינון הנמוך של החומר הפעיל אינם מזיקים לחיות המחמד בבית, ועם זאת יעילותם גבוהה, וניתן לראות ירידה בכמות החולדות המצויות בקרבת הבית. החולדות גם הן חובבות טכנולוגיה ופעמים רבות הן מכרסמות כבלים של חשמל וגז החיוניים לאנשים.

שיטות הקיימות כיום עבור הדברת חולדות

ישנן מלכודות כמו אלו המיועדות ללכידת עכברים- היתרון הן ממוקדות וניתן לתפוס בקלות. החיסרון מיועדות לסביבה קטנה ואתם צריכים לפנות את החולדה לבד בתוך המלכודת. במלכודות דבק החולדות נתפסות פחות כיוון שהן רגישות לריח של הדבק ומריחות רעל ונמנעות ממנו. כמו כן מלכודות הן לא אמצעי מניעה ולא מתאימות לשטחים גדולים. שיטה נוספת היא הדברה כימית שעדיין קיימת היום או הזמנת מדביר להדברה ירוקה.  מדביר ידע לזהות את המקור שממנו הן מגיעות לבית ולפעול בהתאם. יש הכרח למגר את החולדות כיוון שהן נושאות טפילים ומשיאות מחלות ויש להן יכולות הישרדותית גבוהה. מאז ומעולם חוש הריח שלהן היה מפותח למדי כמו היכולת שלהן לשרוד תנאים מוזרים וקשים. מדביר מקצועי יסביר לכם כל זאת ויפעל למיגור הבעיה מהסביבה הקרובה שלכם.

אנחנו בחברת אפקטיבי הדברות נותנים שירותי הדברת חולדות בירושלים ובעלי רישיון הדברה. פנו אלינו עוד היום ונדאג לכם לשירותי הדברה בירושלים מקצועיים ויעילים.