050-5232235

הדברת טרמיטים בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת טרמיטים בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

אנשים רבים מתבלבלים בין טרמיטים ובין נמלים בשל קווי הדמיון ביניהם. הטרמיטים אינם מזיקים לבני האדם בדיוק כמו מרבית סוגי הנמלים (יש נמלים שמסוגלות לעקוץ) אולם אלה יכולים לגרום לנזק רב לרכוש שלנו. אם לא נבצע הדברת טרמיטים בירושלים בזמן אנו עשויים להיקלע למצב של בעיית טרמיטים רצינית ונזק רב לרכוש שפשוט יגרום לנו לעוגמת
נפש רבה.

כיצד נזהה פעילות של טרמיטים בסביבתנו?

יש כמה דרכים לזהות פעילות של טרמיטים בסביבתנו. הטרמיטים כאמור ניזונים מעץ ולכן אם על עץ בגינה שלכם או רהיט כלשהו בגינה או בבית אתם מזהים שבבי נסורת קטנים,
כאילו מישהו גילף את העץ עם מברג קטן, הרי שיש סיכוי להימצאותם של הטרמיטים באותו רהיט.
כמו כן תוכלו למצוא שבבים כאלה מפוזרים על הריצפה בבית, לשמוע רעשים כאילו מישהו מכרסם בתוך הריהוט / משקופי הדלתות וכמובן תוכלו לזהות אותם אל מול עיניכם במידה
והקן שלהם בולט בגינה שלכם על פני האדמה או ממש ראיתם אותם אוכלים בתוך פריט עץ מסוים בשטח שלכם.

מומלץ לבצע הדברת טרמיטים בירושלים אחת לתקופה כדי לשמור על הריהוט.

כיצד מתבצעת הדברת טרמיטים בירושלים?

הדברת טרמיטים בירושלים תתבצע באמצעות חומר רעיל במיוחד אשר אמור לחסל את כל הקן. כמובן שעל ההדברה להתבצע בצורה מקצועית ומבוקרת ועל המדביר לתת הוראות
ביטחון לבעלי המשפחה בהתאם לחומר שהוא עושה בו שימוש, לרבות אם יש בעלי חיים בבית. על מנת להדביר את הטרמיטים כראוי יש צורך לזהות את הקן שלהם ואת הנקודות שבהם הם כבר אוכלים ומזינים את עצמם. הם לרוב לא יהיו גלויים לאור, בוודאי שלא לשמש כיוון שהם עשויים להישרף בשל גופם העדין. על כן הם יחפשו פינות מוצלות, מקום בתוך רהיטים
וגזעי עץ, מתחת לעלים וכו'.

איך לבחור מדביר מקצועי?

כשאתם באים לבחור מדביר לביצוע הדברת טרמיטים בירושלים אתם רוצים לוודא תחילה שיש למדביר תעודת הסמכה מתאימה. מדבירים העובדים ללא תעודה לא מכירים היטב את החומרים שהם משתמשים בהם ועשויים לבצע פעולות העשויות לפגוע בבריאות שלכם ושל בני המשפחה שלכם, להשתמש בחומרים אסורים או לא מתאימים לאותו סוג ריסוס
ועוד. אפקטיבי הדברות היא חברת הדברות המתמחה בשירותי הדברה בירושלים ותשמח לתת לכם השירות המבוקש.

איך נשמור על הגינה והבית שלנו באופן שוטף מפני טרמיטים?

הדברת טרמיטים בירושלים זהו שירות חיוני לכל מי שסובל או חושד שסובל מבעיית טרמיטים בבית ו/או בגינה. הבעיה היא שאלה יכולים לחזור ולכן אם לא ננקוט צעדים שונים ונוודא שאנו שומרים על הבית והגינה באופן שוטף – ייתכן ונזכה לביקור חוזר שלהם ויצא שלא עשינו כלום בהזמנת חברת ההדברות. חשוב להבין כי ההדברה עצמה תסייע לכם להיפתר מהמזיקים הקשים הללו, שאולי אינם פוגעים בבני אדם אך יכולים לחסל רכוש רב בזמן קצר, אך עדיין חשוב לדאוג באופן שוטף לפעולות מניעה להפחית את הסיכון שיגיעו. להלן כמה טיפים בנושא:

  • נקו את הבית באופן קבוע – בשונה ממזיקים אחרים המגיעים אל שאריות אוכל שהתפוררו על הרצפה או פח זבל שלא פיניתם כמה ימים, הטרמיטים ניזונים מעץ ואוהבים מאוד אדמה ועלים, עושים בה שימוש להגנה מפני אור ועוד. במקרים רבים יש רהיט של עץ שאיננו צריכים בבית אז אנו מפנים אותו לגינה עד אשר נמצא לו שימוש, או נזרוק בפח הזבל ליד הבית רהיטי עץ שבורים ופריטי עץ שונים. אלה יכולים לשמש כמזון לטרמיטים ולכן חשוב לפנות את האזור ולשמור עליו נקי.
  • מגדלים עצים? – השתמשו בחומרי הדברה שונים להרחיק מזיקים, שמרו על סביבת העץ נקייה גם עבור העץ עצמו וגם למניעת הגעת הטרמיטים. אם יש עלים הנושרים מהעץ בכמויות גדולות השתדלו לדאוג לשאוב או לפנות אותם לעתים קרובות יותר.
  • הוסיפו יותר שבילי בטון לגינה – הטרמיטים יכולים להגיע אל משקופי הפתחים של ביתכם ומשם אל תוך הבית והריהוט בו באמצעות צמחיה ואדמה. אם תוכלו לחבר שביל בטון בין החניה לבית או בתוך הגינה, תוכלו להפחית את הסיכון שיגיעו לביתכם.
  • הניחו עציצים באזורים שתהיה לכם בקרה עליכם וכמה שיותר רחוק מהחלון.
  • צביעת ריהוט הגינה – במידה ויש לכם ריהוט גינה מעץ כדאי יהיה לצבוע אותו בצבעים שונים שתבחרו, שכן ריהוט צבוע פחות מושך את הטרמיטים המחפשים יותר עץ טבעי.
  • היו ערניים – במידה ואתם מזהים פעילות של טרמיטים ולו הקטנה ביותר הזמינו מדביר כל עוד הבעיה קטנה.

הדברת טרמיטים בירושלים – שאלות ותשובות

הדברת טרמיטים בירושלים היא שירות שבו חברת ההדברות צריכה להכיר היטב באורח חייהם של הטרמיטים. אלה ניזונים מעץ ולכן יכולים להשפיע באופן מהותי על ריהוט עץ בבית, משקופים, ארונות, פרגולות בגינה ובעסק. למעשה, אלפי פריטים של טרמיטים יכולים להתמקד על רהיט עץ שלכם או אפילו על עצי פרי בגינה ולאכול אותם היטב מבפנים עד שיהרסו את הרהיט לגמרי. אין ספק כי טרמיטים יכולים להזיק לבני אדם דרך הרכוש שלהם ולגרום לנזקים ועוגמת נפש. במידה ואתם מזהים פעילות של טרמיטים צרו עמנו קשר בחברת אפקטיבי הדברות ואנו נשמח לתת לכם שירות מהיר, מקצועי ויעיל.

תשובה: הטרמיטים הנם חרקים זהירים מאוד. צבעם שקוף והם לא נחשפים הרבה לשמש כי עלולים להישרף מהחום ונמצאים בעיקר  לכן קשה מאוד לזהות אותם. תוכלו לזהות את הטרמיטים לפי הפעילות שלהם בדרך כלל. לדוגמה חור/ים בריהוט מעץ או בעצי הגינה, לעתים אפילו על גדר העץ המקיפה את הבית. כמו כן תוכלו למצוא גומות של חול/בוץ ונחילים על ריהוט העץ שלכם וקירות הבית המצביע על חפירה של הטרמיטים כלפי פנים הרהיט ובמשקופים.

תשובה: בעיקרון הדברת טרמיטים בירושלים היא פעולה לא פשוטה ולא כל מדביר מוסמך לבצע הדברה זאת. בתחילה אנו מאתרים את הקינים ע"פ סימנים במבנה ומקומות רגישים רק לאחר מכן אנו נבצע פעולת הדברה מקצועית לטרמיטים שתתבצע מתחת לפני השטח ע"י הזרקת חומרי הדברה המיועדים לטרמיטים עם מכשור מתקדם בלחץ אשר יגיעו לקני הטרמיטים בחול מתחת למרצפות או באדמת הגן.

תשובה: הדברת טרמיטים בירושלים המבוצעת על ידי חברה מקצועית היא איננה עבודה פשוטה. המדביר יאכוף כמה שיותר שטח ורהיטים בבית ובגינה שלכם וינסה לאתר את הקן של הטרמיטים לצורך הדברת הקן. במידה ולא ימצא את הקן תצטרכו לבצע הדברה לרהיטי העץ בבית ובמקרה כזה תעברו הדרכה על ידי המדביר לגבי אופן ההתנהלות בימים הקרובים. בכל מצב תתקבל תעודת אחריות ביחס לאזורים המטופלים ולהיקף הטיפול.

סרטון תדמית אפקטיבי הדברות: לחצו כאן

דילוג לתוכן