הדברת טרמיטים במעלה אדומים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת טרמיטים במעלה אדומים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

הטרמיטים הם אחד מהמזיקים הנפוצים ביותר בישראל, זאת למרות שרבים אינם יודעים מהם או מקיומם. אלה חרקים זעירים מאוד בגודל של עד 10 מ"מ בדרך כלל וקשה מאוד לזהות אותם בעין. צבעם לבן / חצי שקוף והחשיפה לאור השמש עשויה להמית אותם. לכן הם מחפשים מקומות מסתור מוצלים, בדרך כלל באדמה ובתוך עצים או פרטי עץ שונים. חרקים אלה ניזונים מעץ ולכן יכולים להוות בעיה גדולה מאוד לאדם.

גרים במעלה אדומים ויש לכם ריהוט מעץ בבית? היזהרו נא!

הטרמיטים כפי שאמרנו ניזונים מעץ. הם יכולים לאכול החל מגדר העץ בחצר, דרך עצי פרי ונוי ועד למשקופי הדלתות וריהוט עץ בתוך הבית. כאשר רהיט מסוים נגוע בטרמיטים ככל הנראה תצטרכו להיפרד מהרהיט ואם תחכו מספיק זמן הוא יהיה אכול כולו מבפנים. יותר גרוע מהרהיט עצמו הרי שהם יכולים להתפשט במהירות לרהיטים נוספים. קשה מאוד לזהות את הטרמיטים אבל בעת הזיהוי שלהם חשוב לפעול במהירות להדברתם.

כיצד ניתן לזהות את הטרמיטים?

אם הצלחתם לראות אותם בעיניים – שאפו! במידה וגודלם הזעיר וצבעם השקוף מסווה אותם מספיק טוב תוכלו לזהות את הפעילות שלהם על ידי חורים קטנים במשקופי הדלת ו/או ריהוט העץ בביתכם. תוכלו גם לזהות את גומות החול הקטנות על הרצפה או הריהוט עצמו שאלה מגיעים כתוצאה מהחפירה/קדיחה בתוך ריהוט העץ.

מה ניתן לעשות כדי להיפטר מהטרמיטים?

יש כמה שיטות להתפטרות מהטרמיטים. בדרך כלל יהיה הצורך לחסל את הקן של הטרמיטים כדי להיפתר מהם לחלוטין. ריסוס נקודתי של הפריט שנפגע הוא רק אחד השלבים בהדברת הטרמיטים והוא לא הפתרון היחיד או המוחלט. בדרך כלל מרססים את האדמה, ניתן גם לקדוח חורים קטנים באדמה או בין המרצפות בבית (תלוי היכן ההדברה מתבצעת) ומזריקים חומרי הדברה ייעודיים. במידה ומוצאים את קן הטרמיטים ניתן להשתמש בחומר הדברה מהול במים שכאשר הוא מתייבש נשארת אבקה, אותה הטרמיטים סוחבים אתם אל תוך הקן וכך מחסלים את הקן מבפנים.

הדברת טרמיטים במעלה אדומים הינה שירותי מקצועי הניתן על ידי חברת אפקטיבי הדברות. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר!