הדברת מזיקים בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת מזיקים בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

הדברת מזיקים בירושלים נעשית על מנת להרוג או להרחיק מזיקים מאזורי המחיה של האדם. באופן כללי כאשר מדברים על חומרי הדברה נגד מזיקים, מתכוונים לרעלנים כימיים שמשמשים כדי להרוג את המזיקים. חשוב להבין כי הרעלנים חייבים להיות במינונים מדויקים, על מנת להרוג את המזיקים אך בו בזמן, מבלי להיות מסוכנים לאדם, לסביבה הביתית ולחיות המחמד בבית. חברות הדברת מזיקים בירושלים מחויבות לשלוח לעבודות ההדברה מדבירים בעלי היתר הדברה, שעברו הסמכה מתאימה של המשרד להגנת הסביבה.

סוגי הדברה מזיקים בירושלים

סוגי המזיקים הנפוצים ביותר לגביהם נדרש הדברה מזיקים בירושלים הם תיקנים. בישראל ניתן למצוא ארבעה סוגים שונים של תיקנים, תיקן פסים, תיקן מזרחי, תיקן גרמני ותיקן אמריקאי. השניים האחרונים שצוינו הם הנפוצים יותר שבעבורם מוזמן מדביר מזיקים בירושלים להדברה. התיקן האמריקאי מגיע אל הבית באמצעות מערכת הביוב, כמו גם בתעופה מבחוץ. ג'וק זה אוהב סביבה לחה ורטובה, כמו חדרי האמבטיה ובורות הביוב בחצר. התיקן האמריקאי יכול להגיע לגודל של 4 ס"מ, והוא מתאפיין בצבע חום וכתם בהיר על החזה. תקופת הפעילות של התיקן האמריקאי הינה לרוב בחודשי הקיץ, החל מהאביב ועד נובמבר. לכן הדברה מזיקים בירושלים כטיפול מניעתי, כדאי לבצע כבר במהלך מרץ או אפריל.

מדביר מזיקים בירושלים לתיקן גרמני

הסוג הנוסף של תיקנים שאליו מוזמן בדרך כלל מדביר מזיקים בירושלים הוא התיקן הגרמני. מין זה מתאפיין במבנה גוף קטן יותר ומגיע לגודל מקסימלי של כס"מ אחד. הוא מגיע אל תוך הבית עם חפצים ואריזות ממקומות נגועים. בגלל שהוא מעדיף סביבה חמה יחסית, לרוב נמצא אותו במטבח, במקרים רבים סביב המנועים של מכשירי החשמל. החום של המנועים מספקים לו את החום הנדרש לו והוא מוצא בקלות מזון ושאריות ברחבי אזור האוכל של הבית. 

הדברת מזיקים בירושלים עם המקצוענים של התחום

מלבד חוסר הנעימות של בני הבית מההיתקלות בג'וקים הקטנים, בעיקר בשעות הלילה התיקן יכול גם לזהם את המזון שאנו אוכלים ולהעביר אלינו טפילים ומחלות המסוכנים לאדם. הדברת מזיקים בירושלים עבור התיקן הגרמני נעשה לרוב לאחר הופעתו ולא כטיפול מניעתי שנתי שנפוץ בעיקר עבור התיקן האמריקאי. ניתן לשלב את הדברת מזיקים בירושלים של חברת אפקטיבי הדברות עבור התיקן האמריקאי, עם הדברת נמלים עונתית והדבר יכול לשנות את היגיינת הבית באופן דרמטי לקיץ כולו.