050-5232235

הדברת נמלים בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת נמלים בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

קצת על הדברה בג'ל - באמצעות גוליבר ג'ל נמלים ותקינים

במציאות המתקדמת בה אנו חיים, אין אנו יכולים להסתפק בריסוס הידוע והמוכר לכל בעיה, ולעיתים אנו זקוקים לדבר חדשני יותר שמאפשר פתרונות חדשים. בנוסף להדברה הכימית
וההדברה הירוקה, מפורט במאמר הדברה, ששתיהן שיטות מוכרות וטובות ישנה שיטה נוספת, שיטת הדברה באמצעות ג'ל.

ההדברה באמצעות הג'ל היא הדרך להרחיק נמלים ותיקנים (התיקן הגרמני) בצורה אפקטיבית, בריאה ונקייה יותר עבור המתגוררים בבית. בשיטה בעלת שם ייחודי זה, אין אנו משתמשים
בריסוס או הצבת מלכודות ורעל כלשהן, אלא כשמה כן היא משתמשים בג'ל. בעזרת הג'ל אנו נאטום את הפתחים, הכניסות והחריצים בבית שמהם יכולים להגיח המזיקים ובכך נמנע את
כניסתם. אך הג'ל אינו רק אוטם אלא שכאשר החרק אוכל ממנו הוא מורעל ובכך נקטל באופן ייסודי – מה שמסיר דאגה מליבנו שמה החומר עלול לפגוע בנו.

הדברת נמלים מקצועית

הנמלה היא חרק קטן אשר ידוע בחריצותו הרבה. למעשה מדובר על חרק שפעיל ככל עוד יש אור יום בחוץ. הנמלים הן יצור חברתי שמקדש את הקן ואת המלכה שנמצאת בו. כל נמלה היא בעלת תפקיד מוגדר וזה מה שהיא תבצע בכל מהלך חייה עד שתמות מוות טבעי או תחוסל בריסוס. הדברת נמלים בירושלים והסביבה תבוצע על ידי הזמנה של מדביר בירושלים ובעל ניסיון בנמלים.

אמנם מדובר על חרק שאינו נדיר ואנו נוטים להיתקל בנמלים במקומות שונים, בחצר, בבית ובמשרד. מה שבדרך כלל מושך אותן הן שאריות מזון שנשארו ברחבי הבית, בעיקר באזור במטבח אך הן יכולות להופיע גם בסלון או בחדר השינה.

הדברת נמלים בירושלים – איך מונעים את הגעתן?

כאשר אנו מגלים שיירות של נמלים שצועדות דרך הסלון היישר אל החלון או הדלת, נוכל לעקוב אחריהן ולהבין מה הסיבה שהן בחרו להיכנס דווקא לבית שלנו. בדרך כלל השיירה תסתיים איפה שהוא באזור המטבח או ארונות חדר השינה ואז גלה שאריות מזון או משהו שנשפך במקום ומשך את הנמלים הערניות לשם.

אמנם בדרך כלל נהוג לחשוב שנמלים הן חרק בלתי מזיק אשר רק מגיע, לקח את המזון והולך לדרכו. למעשה נמלים עשויות להביא לבעיות אלרגיה שונות, הן עלולות לעקוץ ובאופן כללי לא ממש כיף לשבת בבית ולראות שיירות של נמלים מסתובבות.

הדברת נמלים בירושלים – איך עושים זאת?

למעשה הדברת הנמלים עדיף שתיעשה על ידי מדביר מוסמך. אמנם ישנם חומרים שונים שניתן לרכוש בחנויות ייעודיות, לפזר אבקות שונות ולרסס באמצעות מרססים ביתיים. מאידך במקרים רבים גם לאחר שתבצעו את כל הפעולות הללו הנמלים יחזרו ותיאלצו להזמין מדביר. ניתן לחסוך בקניית חומרים שונים ולהזמין מדביר מקצועי שיטפל במצב באופן אחראי ועל הדרך יפתור לכם גם בעיות של חרקים אחרים.

שיטות ההדברה בתוך הבית יכולות להיעשות בכמה דרכים:
• הדברה ירוקה היא הפופולארית ביותר וכוללת סוגים שונים של חומרים. במידה ונבחר בה נאלץ לפנות את הבית למשך שעה עד שמונה שעות.
• שימוש בג'ל פיתיון הוא בעל יתרונות משמעותיים והוא אינו כרוך ביציאה של הדירים או בעלי החיים מהבית. הג'ל נטול ריח ונחשב בטוח מאוד.

הדברת נמלים בירושלים אצל אפקטיבי הדברות

אפקטיבי הדברות הינה חברה מקצועית אשר מטפלת בהדברות בכל רבי הארץ. ניתן לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא זה.
אפקטיבי הדברות – הדברה בירושלים מתמחה הדברת נמלים בירושלים והסביבה נשמח לשלוח אליכם מדבירים מקצועיים שיטפלו בכל בעיית הנמלים בה נתקלתם
ניתן ליצור קשר ישירות למדביר: 050-5232235

סרטון תדמית אפקטיבי הדברות: לחצו כאן

גלריית תמונות

גם אם אתם גרים בקומה 5 בבניין מגורים עדיין יש סיכוי טוב שגם אתם תמצאו נמלים בבית שלכן. אלה חיות בקרב בני אדם, ניזונות משארית מזון שהאדם משאיר בביתו, קופסאות מזון פתוחות, מזון שהוא משאיר בסמוך לפח האשפה ועוד. הנמלים חיות בקנים של מאות אלפי ואף מיליוני פריטים ויכולות להגיע אלינו מהאדמה שמחוץ לבית וכאשר מדובר בבניין הרי שגם דרך קירות הבניין.

הנמלים בישראל, לעומת זנים אחרים בעולם, אינן מסוכנות בדרך כלל אולם מהוות מפגע תברואתי ואסתטי לא רצוי, לא בבית שלנו ולא בבית העסק שלנו. על כן אם אתם גרים בירושלים ונמלים פוקדות את השטח שלכם כדאי להזמין הדברת נמלים בירושלים בהקדם.

טיפים לטיפול בנמלים

  • ניקיון – שמירה על ניקיון הבית תסייע לכם להימנע מהגעת הנמלים אליכם והליכה בבית. זוהי הסיבה מדוע גם תראו מכרים
    שלכם שהנם "חולי ניקיון" שאין להם נמלים בבית באף עונה במהלך השנה. לא שאנו מעודדים להיות חולי ניקיון אולם הקפדה על ניקיון הבית לעתים הקרובות ושמירה על איטום מוצרי מזון ותבלינים פתוחים בקופסאות איטום יכולה לסייע לכם להימנע ממפגע נמלים בביתכם.
  • אדניות ופרחים – באדניות שבהן מגדלים פרחים יש אדמה, באדמה הזו הנמלים יכולות להתחבא, להקים קן ולפתח אותו מתוך מחשבה שמדובר באדמה האינסופית שיש בגינה בחוץ או בשטח פתוח. על כן כדאי לשים לב שאלה לא מגיעות משם.

מציאת הקן – במידה ומדובר בבית קרקע למשל, סביר להניח שהקן נמצא איפשהו בגינה ועל כן כדאי לעקוב אחר שבילי הנמלים בבית כדי לזהות היכן הן הולכות ומהיכן מגיעות.
אם תזהו את הקן תוכלו להדביר אותו לפתור את הבעיה שלכם. במידה ולא, תצטרכו לנסות לפחות לזהות שבילי נמלים ולהדביר אותם.

הדברת נמלים בירושלים על ידי מדביר מקצועי

אפקטיבי הדברות הנה חברת הדברות מקצועית ומנוסה המספקת שירותי הדברה בירושלים ובסביבה. החברה מתמחה בכל סוגי ההדברות לרבות הדברת נמלים מסוגים שונים.
חשוב להכיר את אורח חיי הנמלה, לבצע הדברה נכונה ולמגר את הבעיה מהשורש ולא לבצע סתם ריסוס שעשוי לגרום לנמלים
לחזור תוך מספר ימים.
לפרטים נוספים והדברת הנמלים אצלכם צרו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

הדברת נמלים בירושלים – שאלות ותשובות

אחד משירותי ההדברה הנפוצים ביותר באזור המרכז הוא הדברת נמלים בירושלים. בשל המזג האוויר בעיר, השווקים, המסעדות ואזורי המחיה הצפופים המאפיינים מקומות רבים בעיר לנמלים יש מקורות רבים לאגירת מזון ולכן אלה נמצאות בכל מקום כמעט ובכל חודשי השנה. בעוד מדבר בחיה ידידותית בדרך כלל, הרי שעצם ההמצאות שלה בסביבתנו עשויה להיות לא נעימה, לא אסתטית ולעתים אף לזהם את האוכל שלנו. אם כן, הדברת נמלים בירושלים הוא הפתרון עבורכם וחברת אפקטיבי הדברות תשמח לספק לכם את השירות המבוקש. כדי לקבל מעט רקע על הנמלים ודרכי הטיפול בהן הכנו עבורכם מספר שאלות-תשובות.

תשובה: יש הרבה זנים וסוגים של נמלים. אלה החיות בארץ לא מסוכנות באופן ישיר לאדם  למעט נמלת האש אשר יכולות לעקוץ ובמצבים מסוימים לגרום לאלרגיות קשות כמו כן נמלים אוהבות לאגור מזון ולכן הן מחפשות מזון בקרבת בני אדם ולא יהססו להגיע עד ארונות המטבח שלכם, השיש ומקומות נוספים שבהם השארתם אוכל, להיכנס אליהם ולהפוך את המזון לבלתי אכיל. על כן כדאי לבצע הדברה מקצועית.

תשובה: התשובה היא כן. נמלים חיות בקנים עם מאות אלפי או מיליוני פריטים. ישנן נמלים שטועות בדרכן או מחפשות אחר מזון אך אלה בדרך כלל ימצאו את דרכן חזרה לקן. אם ממצאתם נמלה בבית או בגינה סביר להניח שיש קן בקרבת מקום.

תשובה: נמלים בדרך כלל מקימות את הקנים שלהן באדמה אולם הן יכולות להימצא גם בין הקירות שקעים פנלים בגב שיש וארונות ובמקומות אחרים.

תשובה: פשוט מאוד – התרסיס הינו תרסיס רעיל נקודתי. הוא פועל על המקום שבו הוא רוסס וגם זה לזמן מסוים. חלק מהנמלים ימותו אבל זה לא יפתור את בעיית הנמלים. לשם כך צריך לעשות שימוש בטכניקת הדברת נמלים מקצועית בירושלים הדוגלת במציאת הקן והדברתו או בהנחת פיתיונות שהנמלים ייקחו אתן אל הקן.

תשובה: בריסוס הדברה בסיסית חייבים לפנות את המקום המודבר לפרק זמן אך במידה ותתבצע פעולה של פיתיון ג'ל נמלים או גרגירים אין צורך בפינוי דיירים.

לסיכום: הדברת נמלים בירושלים היא שירות שכיח במיוחד אולם כדי להיפתר מהנמלים צריך לבצע הדברה מקצועית. אפקטיבי הדברות מכירה בסוגי המזיקים שהיא מדבירה, אורח חיים וכיצד להדביר אותם בצורה מקצועית ונכונה מבלי שיחזרו שוב לאחר מספר ימים. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן