הדברת עכברים בבית

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת עכברים בבית עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

חדירת עכברים לבית

חדירת עכברים לבית מהווה מטרד גדול. בנוסף לפחד שהם משליטים בבית וכן הלכלוך והגועל, הם מסכנים גם את בריאותנו. עכברים וחולדות עלולים להעביר סוגים שונים של מחלות וזיהומים לדיירי הבית כך שאנו מעוניינים להיפטר מהם כמה שיותר מהר. כדי לעשות זאת ביעילות ומקצועיות ניתן להזמין מדביר עכברים וחולדות מקצועי שיעשה את העבודה בשבילכם ויסלק את המטרד. כמו כן המדביר יכול להשאיר חומרי הדברה והרחקה במקומות שדרכם חודרים עכברים לבית, וזאת בצורה שלא תסכן את דיירי הבית.  

לכידת עכברים וחולדות בבית

כדי ללכוד עכברים וחולדות שפולשים לבית ניתן להשתמש במלכודות שונות אך אם אתם לא מעוניינים ואין לכם זמן להתעסק בלכידת עכברים עם סוגים שונים של מלכודות שנמכרות בחנויות, מומלץ להזמין לביתכם מדביר עכברים מקצועי. הדברת עכברים בבית אינה חייבת להיעשות עם מלכודות דבק או מלכודות פח עם פיתיון, מדביר מקצועי עשוי להשתמש במלכודות יעילות יותר כדי לתפוס עכברים וחולדות מפחידות ולסלקם מביתכם אחת ולתמיד.

הדברה והרחקה בחומרים מיוחדים

אפשרות נוספת לטיפול בחדירת עכברים לבית הינה הדברה והרחקה של המזיקים. הדברת עכברים בבית עדיף שתיעשה על ידי מדביר מקצועי כך שלא רק לוכד את העכברים והחולדות אלא דואג גם שלא יחזרו בעתיד. מדביר מקצועי משתמש בחומרים מיוחדים להדברה והרחקת המזיקים ומניח אותם במקומות שמהם העכברים עלולים לחדור לבית. חומרי הדברה הינם מסוכנים גם לבני אדם ולכן מומלץ לתת לאיש מקצוע כמו מדביר מקצועי לפזר את החומרים בצורה ובמקומות החיוניים כך שהם ישיגו את יעדם בהדברה ובהרחקה יעילים ומצד שני גם יניח אותם במקומות ובצורה שדיירי הבית לא יוכלו להגיע אליהם. 

עושים סוף לעכברים ומזמינים מדביר מקצועי

הדברת עכברים בבית באופן עצמאי אינה מלאכה פשוטה ולא תבטיח את חזקת המזיקים שוב לביתכם. הזמנת מדביר מקצועי תיתן פתרון לבעיית העכברים באופן שהם לא יחזרו יותר, מדבירים מקצועיים נותנים בדרך כלל אחריות על העבודה שלהם כך שאם עכברים מצליחים לחדור שוב לביתכם המדביר נותן האחריות יחזור לביתכם להשלמת העבודה.

אנו בחברת אפקטיבי הדברות מבצעים הדברת עכברים באופן מקצועי. התקשרו אלינו עוד היום.