הדברת עכברים – מושגים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת עכברים – מושגים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

הדברת עכברים- רקע כללי:

עכברים הם אורחים לא רצויים בבתים של אנשים. בדרך כלל, עכברים מגיעים כקבוצה. בהתאם, אם מצאתם עכבר אחד, מאד ייתכן שהוא אינו יחיד וישנם עוד עכברים נוספים מסתובבים בתוך הבית או בסמוך לו. לפני שמתחילים לערער בצעדים הלא נעימים שיש לקחת כדי לבצע הדברת עכברים, כדאי לזכור מהו סדר הגודל של הנזק הנובע משהות של עכברים בסביבה שלנו. במאמר זה, נדון בנושא של מושגים הקשורים להדברת עכברים. הבנה של מושגים אלו והכרות עמם, תסייע לכם לדעת כיצד יש לפעול אם מוצאים עכבר.

מושג 1- מלכודות:

מלכודות הן אמצעי שמפתה את העכבר על ידי מאכל אהוב או כל דבר אחר לדרוך בתוך המלכודת. לאחר דריכה שכזו בתוך המלכודות, המלכודת נסגרת ולא מאפשרת לעכבר לצאת החוצה. כך, אנו יכולים לקחת את המלכודת לאן שנרצה ולשחרר את העכבר במרחק מכובד למדי מהבית לשנו. מלכודות לצורך תפיסה של עכברים נחשבות לכלי הנכלל תחת העיסוק המקצועי בהדברת עכברים.

מושג 2- הדברה על ידי חומרים:

חומרים כימיקאלים רבים מאפשרים הדברת עכברים לצמיתות. בדרך כלל הדברת עכברים בעזרת שימוש בחומר כזה, יכולה להיות מסוכנת למדי. צריך לזכור שכאשר מדברים על הדברת עכברים בעזרת רעלים, ייתכן מאד שאנו לא מודעים למה שאנחנו סופגים מכל אותו רעל ויכול להיות שגם עבורנו הוא ממש מסוכן. 

מושג 3- לוכד עכברים מקצועי:

הדברת עכברים דורשת לפעמים אינטנסיביות והשקעה של הרבה כוחות לצורך סילוק העכבר או חס וחלילה הריגה שלו במקרה ויש בכך צורך.  אם אתם נרתעים מההתעסקות עם המלכודות וההתעסקות הנוספת עם העכברים עצמם- כדאי שתפנו למי שעוסק באופן מקצועי בתחום של הדברת עכברים. לבסוף, חשוב לציין שלוכד עכברים מקצועי יכול להיות הפיתרון המתאים גם במקרים בהם אנחנו לא בטוחים האם נשאר עוד עכברים באזור שלנו.

לסיום:

הדברת עכברים יכולה להישמע כצעד אכזרי מאד. עם זאת, למרות חוסר הנוחות, כדאי לחשוב איך אנחנו שומרים על עצמנו ועל הצרכים שלנו ומאפשרים ליצור פגיעה מינימאלית ביותר בעכברים ועם זאת להביא לידי הדברה שלהם. אפקטיבי הדברות מבצעים שירותי הדברת עכברים ביעילות ומקצועיות. פנו אלינו עוד היום.