הדברת עכברים – עשה זאת בעצמך

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת עכברים – עשה זאת בעצמך עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

הצילו! עכבר!!!

כמה פעמים שמעתם את הקריאה הזו? אם התמזל מזלכם ואתם גרים בקומה גבוהה, סביר להניח שלא תיתקלו בעכברים בדירה הפרטית שלכם, ודאי לא פעמים רבות. אך אנשים אשר גרים בקומות קרקע, בבתים צמודי קרקע או בקומות שמתחת לאדמה עלולים להיתקל במכרסמים הללו פעמים רבות במהלך חייהם.

הדברת עכברים

עכברים הם מטרד של ממש, הן מבחינה אסטטי והן מבחינה בריאותית. כאשר ישנם תינוקות בבית ישנה גם סכנה של נשיכה וכדומה, כך שבכל מקרה רצוי מאד להיפטר מן העכברים. אך אם גיליתם עכבר בביתכם, אין צורך לרוץ למדביר מקצועי. ברוב המקרים ניתן להיפטר מן העכברים בשיטות עצמאיות.

מלכודות עכברים

ישנם סוגים רבים של מלכודות עכברים. אם נתקלתם בעכבר אחד בודד, סביר להניח שהוא נקלע אל ביתכם בטעות, ומלכודת תסייע לכם לתפוס אותו ולהרחיק אותו מהאזור. ישנן מלכודות כלוב אשר אינן פוגעות בעכברים, ובניות באופן כזה שמניים בתוכן פיתיון לעכבר, וברגע שהעכבר מזיז את האוכל, דלת המלכודת נסגרת ואינה מאפשרת לו לצאת. העכברים לומדים לעיתים כיצד לאכול את הפיתיון מבלי לסגור את הדלת, ולכן ישנן גם מלכודות דבק, שהן ידידותיות פחות לעכברים, אך יעילות יותר – ברגע שהעכבר דורך על המלכודת הוא נדבק אליה, ואינו יכול להשתחרר. מניחים את המלכודת סמוך למקום המסתור של העכבר, ונפטרים ממנו בקלות.

הדברה אלקטרונית

אם ישנם עכברים בבית בתדירות גבוהה יותר, ניתן להציב בבית מכשיר אשר פולט גלי קול שאינם נשמעים לאוזניהם של אנשים, אך מרתיעים את העכברים. לא ברור האם המכשירים הללו אכן יעילים במאה האחוזים, אך לעיתים קרובות הם מתגלים כיעילים.

רעל עכברים

אם המלכודות אינן עוזרות, והעכברים מגיעים בתדירות גבוהה, יתכן שיש להם מקום מגורים נוח בתול ביתכם או בסמוך אליו. ניתן לרכוש רעל עכברים באופן עצמאי, אך יש לדעת שרעל זה הוא מסוכן עד מאד גם לבני אדם, ולכן, בעיקר אם ישנם ילדים קטנים או חיות מחמד בבית, מומלץ לא להניח רעל עכברים באופן עצמאי. במקום זאת, מומלץ בכל זאת לקרוא למדביר מקצועי, אשר יזהה את המקור ממנו מגיעים העכברים, ויניח רעל בצורה מבוקרת ובטיחותית.

חברת הדברות

כמו כן, העדיפות היא לפנות לחברת הדברות מקצועית בעלת רישיון הדברה. אנו בחברת אפקטיבי הדברות מציעים שירותי הדברה בירושלים ובסביבה. פנו אלינו עוד היום.