הדברת פשפש המיטה בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום הדברת פשפש המיטה בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

פשפש המיטה הוא חרא קטנטן, כמעט ואינו נראה לעין, אולם דומה בגודלו לנמלה בערך או לקרציה של כלב והוא בצבע חום אדמדם בדרך כלל. אלה ניזונים מדם ולא יהססו לעקוץ ולמצוא את דמכם בלילה. על כן הם מסוכנים מאוד כיוון שבעת המלאכה הם יכולים להעביר וירוסים, חיידקים, מחלות וזה עוד מבלי לדבר על אלרגיות, גירודים, אינספור עקיצות אדומות ונפוצות על גופכם ועוד דברים לא נעימים. כמובן שהעקיצות הללו גם עשויות להטריד את מנוחתכם בשינה ובאופן כללי לא מיטה שתרצו להיכנס אליה בשלווה בסוף היום שלכם. 

מידת המורכבות של הדברת פשפש המיטה:

הדברת פשפש המיטה נחשבת לאחת ההדברות המורכבות ביותר שיש כיום. לא מדובר בריסוס פשוט ושם זה נגמר. יש הרבה מעבר לכך וגם שיתוף הפעולה של בני הבית הוא חשוב מאוד. ההדברה תתחלק למספר חלקים:

  • על בעלי הדירה לכבס את כל המצעים והבגדים שבחדר אותו רוצים להדביר – בכביסה עם הרתחה על 60 מעלות לפחות שזוהי הטמפרטורה הנדרשת כדי להמית את הפשפשים. 
  • במקביל יש לבצע ריסוס קפדני של הריהוט, המזרן, הארונות ואפילו באזור שקעי החשמל בהם אלה יכולים להתחבא. הריסוס רעיל ולכן אין להימצא בחדר במהלך הטיפול. בהתאם להוראת המדביר ולאחר השלמת הריסוס מבצעים שאיבה ולאחר מכן הדברה באמצעות קיטור חם. לאחר כשבועיים מבצעים ביקור וטיפול נוסף כדי להבטיח את קבלת התוצאות. 

כמה זה עשוי לעלות לנו?

מחיר ממוצע עבור הדברת פשפש המיטה בירושלים עשויה לעלות לנו 1500 ₪ כולל מע"מ. המחיר עשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים רבים נוספים: כמות הפשפשים, כמות הרהיטים בחדר שצריך לפנות, אופן וסוג הריסוס הנדרשים, כמות הביקורים, כמות החדרים ועוד. למשל תוספת של טיפול בשיטת אנוקסיה עשויה לייקר את ההדברה ב-2000 ₪ נוספים. 

חברת אפקטיבי הדברות מתמחה בשירותי הדברות בירושלים ופועלת בעיר מזה שנים רבים נגד מזיקים שונים. החברה פועלת במגזר הפרטי והעסקי כאחד, מספקת הדברות מסוגים שונים, מכירה היטב את אורח חייהם של המזיקים ואת סוג ההדברות הנדרשות לכל מזיק. אם יש לכם פשפשי מיטה אל תחכו שהם התרבו ויעשו נזק גדול יותר או יגיעו לחדרים נוספים בבית. צרו קשר ונשמח להגיע אליכם במהירות האפשרית.