050-5232235

כמה זמן אסור להיות בבית אחרי הדברה

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום כמה זמן אסור להיות בבית אחרי הדברה עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

צריכים הדברה? לא יודעים כמה זמן תצטרכו להיות בחוץ?

זמן ההמתנה מחוץ לבית בעת הדברה וריסוס תלוי במידה רבה בסוג ההדברה. ההמלצה היא בדרך כלל שעה שלמה אך צריך לדעת באיזה סוג חומר המדביר משתמש על פי סוג המזיקים או המכרסמים שיש לכם בבית. אם אתם רוצים לדעת כמה זמן אסור להיות בבית אחרי הדברה, חשוב גם להבין מה צריך לעשות לאחר ביצוע ההדברה. אוורור כל חדרי וחללי הבית הוא קריטי לכך שהאוויר בבית שלכם יהיה נקי מחומרים רעילים. ישנם מדבירים המחמירים יותר ומבקשים מהלקוחות שלהם להישאר שעתיים מחוץ לבית וזאת בהתאם לכמות חומרי ההדברה וסוג החומר הנדרש לשימוש.

שימוש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה

במידה והמדביר מחליט להשתמש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה, ניתן לקבוע את זמן השהייה שלכם מחוץ לבית על פי התווית המציינת זאת על גבי חומר ההדברה. המדביר כמובן יעדכן אתכם מה התווית דורשת וכל זאת כאשר מדובר על חומרי הדברה אשר עברו אישור רשמי של המשרד להגנת הסביבה. מלבד סוג חומר ההדברה בהתאם לסוג החרקים או המכרסמים, זמן ההמתנה בחוץ יכול להיות מושפע גם מדיירי הבית. אם יש לכם בעלי חיים הגרים בבית או תינוקות, ברוב המקרים המדביר ימליץ לכם להישאר מעל לשעתיים מחוץ לבית כאשר כל מקרה הוא לגופו.

התייבשות חומרי ההדברה בבית שלכם

חומר ההדברה המשמש את המדביר לריסוס בבית שלכם, חייב להתייבש לפני שאתם חוזרים הביתה. במקרים מסוימים הוא יכול גם להתייבש לאחר חצי שעה, אך עם זאת לא כדאי לקחת סיכון ויש להתייעץ עם המדביר לגבי כל חלל וחדר בבית או באופן כללי לגבי הבית כולו. מקדם הביטחון הכללי המשמש מדבירים מוסמכים בישראל הוא שעתיים, למרות שרוב חומרי ההדברה המשמשים היום הם ידידותיים יותר לסביבה ומפחיתים את הסיכון בפגיעה בבעלי חיים כמו כלבים, חתולים ואוגרים.

קבלת ייעוץ ממדביר מנוסה ומקצועי

על מנת שתוכלו לדעת כמה זמן אסור להיות בבית אחרי הדברה בהתאם לסוג ההדברה הנדרשת לבית שלכם, כדאי שתקבלו ייעוץ מקצועי ממדביר מוסמך. חברת אפקטיבי הדברות כוללת מדבירים מוסמכים מהשורה הראשונה בתחום שידעו להגיד לכם במדויק כמה זמן אסור להיות בבית אחרי הדברה ולספק לכם הצעת מחיר משתלמת המותאמת לתקציב שלכם.

דילוג לתוכן