050-5232235

כמה עולה הדברה לדירה בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום כמה עולה הדברה לדירה בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

גרים באזור ירושלים? צריכים שירותי הדברה?

כאשר מתייחסים למחירי הדברה באזור ירושלים, צריך קודם כל לעשות חלוקה בין סוגי ההדברה ובין סוגי המזיקים. ההדברה הנחשבת לזולה ביותר מכל סוגי ההדברות הינה הדברה של מקקים (ג'וקים) הנחשבת גם לנפוצה ביותר. אם אתם רוצים לדעת כמה עולה הדברה לדירה בירושלים, במידה ואתם צריכים לעשות הדברה של מקקים, המחיר יכול להגיע לכמה מאות שקלים, תלוי בכמות החדרים בבית ובכמות האזורים בהם יש אוכלוסייה גדולה של מקקים.

הדברה מקצועית של מקקים שונים

תיקנים או מקקים יכולים להופיע בכל בית בישראל ובעיקר בתקופות חודשי הקיץ החמים והלחים. ישנם 4 סוגים שונים של מקקים בישראל כאשר המקקים הנפוצים ביותר הם המקק האמריקאי והמקק הגרמני. את התיקן האמריקאי הנפוץ לא תמצאו בשעות היום ברוב המקרים והוא יגיע אל הבית שלכם דרך החלון או בורות ביוב. הוא מתמקם באזורים רטובים ולחים בתוך הבית או בחצר. התיקן הגרמני אוהב מאוד להתחבא בתוך ארגזים וקרטונים וברוב המקרים הוא יגיע דרך חומרי גלם לאריזה אל תוך הבית שלכם. אנחנו נמצא אותו בעיקר בחדרי המטבח ובישראל ניתן למצוא אותו גם בברי מים ביתיים. הדברת מקקים מומלצת לביצוע אחת לשנה במטרה לטפל בכל סוגי המקקים בצורה יעילה עד לעונה הבאה.

שירותי הדברה נגד חולדות ועכברים

אם גיליתם אצלכם חולדות או עכברים בבית, תדעו כי הם יכולים לפגוע בתשתיות שונות בבית תוך כרסום של חוטי חשמל, צנרת שרשורית ואלמנטים שונים בבית. בנוסף לכך, הם יכולים לחורר שקיות אוכל במגירות וארונות בעלי גישה צדדית וליצור בעיות תברואה בתוך חדר המטבח שלכם. לעומת העכבר, החולדה היא מכרסם מאוד חכם היכול לזהות סכנה במהירות ולברוח גם כאשר מנסים לתפוס אותם בכלים וציוד מתאים. ניתן לראות זאת בניסיון לתפוס את החולדות עם מלכודות, כאשר חלק מהמלכודות לא רלוונטיות במקרים מסוימים.

כמה עולה הדברה לדירה בירושלים?

קיבלתם החלטה לעשות הדברה בדירה שלכם? רוצים לדעת כמה עולה הדברה לדירה בירושלים? זה הזמן ליצור קשר עם חברת אפקטיבי הדברות הנחשבת לאחת החברות הוותיקות בתחום עם מעל ל-30 שנות ניסיון וצוות מיומן ומקצועי המכיר את כל סוגי המזיקים והמכרסמים המצויים בישראל.

דילוג לתוכן