לוכד עכברים בירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום לוכד עכברים בירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

עכברים הם בעלי חיים ממשפחת המכרסמים. אלה אוהבים להיות מצויים בקרב בני אדם בשל הקרבה למזון, מים ומקומות מסתור רבים. בדרך כלל הם אוהבים לצאת בחושך כשאין תנועה ערה של בני אדם מסביב. הם משתדלים להימנע ממחיה בשדות היכן שיש להם טורפים הניזונים מהם ולכן חיים בסביבה מיושבת בדרך כלל. אלה יכולים במידה רבה להגיע לבתי מגורים ומבלי שתדעו שהם חיים בקרביכם עשויים להיות בביתכם חודשים רבים. כאשר אתם מזהים עכברים או סימנים לעכברים כדאי להזמין לוכד עכברים בירושלים שיגיע לפתור אתכם מבעיית מזיקים זו.

מדוע העכברים מזיקים לבני האדם?

מלבד העובדה שהם אינם אסתטיים כמו מזיקים רבים אחרים ואתם לא רוצים אותם בביתכם כדי לא להרחיב חברים ואורחים אחרים המגיעים אליכם, הרי שגם מדובר במפגע תברואתי לא פשוט. אלה חיים בדרך כלל בתעלות הביוב ובשל כך נושאים על פרוותם חיידקים ווירוסים שונים, היכולים לעבור אל בני האדם ובעלי החיים האחרים בבית. כמו כן העכברים יחפשו אחר מזון ולכן לא פעם תוכלו למצוא שקיות ואריזות מזון פתוחות ונגוסות, כאשר אותו מזון כבר לא יהיה ראוי למאכל בשל זיהום. במילים אחרות – אתם לא רוצים את העכברים בסביבתכם.

אז איך ניתן להדביר עכברים?

יש כמה דברים לבצע הדברת עכברים. לצורך כך כדאי להזמין לוכד עכברים בירושלים שיודע את העבודה ומחזיק במלכודות וחומרי ההדברה הנדרשים לביצוע העבודה. סוג ההדברה תלוי גם בלקוח: יש לקוחות שרק רוצים ללכוד את העכבר, מבלי לפגוע בו ולשחררו בטבע רחוק מהם. אחרים זה לא יעניין מה יקרה לעכבר – כל האמצעים כשרים – העיקר שלא יהיו בסביבתם. כמו כן לעתים במקרה של מקום מוכה עכברים בכמויות גדולות כמה מלכודות פשוט לא יספיקו.

איך מוצאים לוכד עכברים בירושלים?

לוכד עכברים בירושלים צריך להיות קודם כל בעל רישיון הדברה בתוקף וכן אישור מטעם המשרד להגנת הסביבה לשימוש בחומרי ההדברה שברשותו. כאשר מדובר בעכברים בדרך כלל לא עושים שימוש בריסוס כמו עם מזיקים אחרים. כדאי לבחור במדביר המתמצא באורח החיים של העכברים ויכול לזהות במהירות את דפוסי הפעילות שלהם במקום וללכוד אותם במהירות בהתאם.

סרטון תדמית אפקטיבי הדברות: לחצו כאן