מדביר בירושלים – שאלות ותשובות

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום מדביר בירושלים – שאלות ותשובות עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

כל כמה זמן מומלץ להזמין מדביר בירושלים?

הדברות כלליות שנועדות למנוע הגעה של מזיקים שונים יכולות להיעשות אחת לשנה שנתיים בדרך כלל. בדרך כלל אנשים מזמינים את השירות רק כאשר הם רואים מזיק אולם גם ועדי בתים וגם אנשים פרטיים מזמינים שירותי הדברה לריסוס מקדים כדי באמת להקדים תרופה למכה ולמנוע את הגעת המזיקים.

מה צריך לבדוק לפני שמזמינים חברת הדברה בירושלים?

כדאי לבדוק מול מי אתם עומדים כאשר אתם באים להזמין מדביר בירושלים. לצד היתרונות הנהדרים של אנשי מקצוע בעיר ישנם תמיד חאפרים שינסו לעשות כסף גם ללא הכשרה מקצועית. זה יכול לעלות לכם בבריאות, בסכנות שונות וכמובן גם בכסף עם הדברות לא יעילות ולא מקצועיות. בדקו שנציג החברה בעל רישיון הסמכה בתחום ההדברות, אילו סוגי הדברות הוא יכול לבצע והאם החומרים מותרים לשימוש על ידי משרד הבריאות.

האם הריסוס מסוכן לבעלי חיים בבית או לדיירים?

ישנם חומרי ריסוס המסוכנים לבעלי חיים ולדיירים ולכן מומלץ לפנות את המקום לכמה שעות עד יום שלם. זה תלוי בסוג ההדברה ובסוג החומר שהוא עושה בו שימוש אולם תקבלו הדרכה מהמדביר שלכם ואל תסתמכו רק על מה שכתוב באינטרנט.

האם הריסוס הוא כללי ומתאים לכל המזיקים?

ישנם חומרי ריסוס כלליים שבהם עושים שימוש להדברות שונות נגד מזיקים נפוצים כמו תיקנים, נמלים וחרקים מסוגים שונים. ישנן גם הדברות ספציפיות המתאימות לסוגי מזיקים שונים. לכן אתם רוצים לבדוק באילו חומרי הדברה המדביר משתמש ולאיזה צורך. כדאי גם לוודא את זה כדי להיות בטוחים יותר לגבי אילו מזיקים יכולים לצוץ בגינת הבניין (או בגינה הפרטית שלכם) על אף הריסוס ומאילו מזיקים אתם יכולים להימנע.

האם כדאי לרסס דירה ריקה בירושלים לפני המעבר אליה?

לפני מעבר דירה והעברת הרהיטים והציוד אליה מומלץ לבצע ריסוס כללי לדירה. אין לדעת אילו בעלי חיים תמצאו בארונות, מזיקים שונים המתחבאים בקירות או במזווה. אפילו נגד כניסת נמלים ותיקנים מתעלות הביוב ו/או מבחוץ מומלץ לרסס. לאחר מכן חשוב לאוורר היטב את הדירה ולשטוף אותה בצורה יסודית לפני הכנסת הרהיטים.