050-5232235

מה העלות למדביר באזור ירושלים

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום מה העלות למדביר באזור ירושלים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

הדברה לברחשים

גיליתם ברחשים במקלחת או בכיור? יש לנו פתרון!

ברחשים הם למעשה חרקים קטנים ממספר סוגים אשר זקוקים למצע רטוב וניתן לראות אותם עולים מהביוב דרך הכיור. הם בעיקר מטרידים ואינם עוקצים אך אם הם נמצאים בכמויות גדולות בחדר המקלחת או השירותים, מומלץ להיפטר מהם בצורה יעילה. התמודדות עם סוגים שונים של ברחשים אינה פשוטה וגם ניסיונות לשים אקונומיקה או מים רותחים בתוך הכיור ברוב המקרים לא פותרים את הבעיה מהבסיס. הדברה לברחשים במקרה זה היא הפתרון המהיר והיעיל ביותר וניתן לעשות זאת באמצעות חומרי הדברה ידידותיים לסביבה אשר לא יזהמו את האוויר בתוך הבית שלכם.

למה הברחשים מגיעים לתוך הבית?

גם אם יש לכם רשת בחלון חדר השירותים או המקלחת ואתם דואגים לנקות את הבית בצורה יעילה, תדעו שטיפול בברחשים הוא מורכב יותר. ברוב המקרים, הברחשים מזהים את הבית שלכם כמקום אידיאלי למחייה עם הטלת ביצים במקומות לחים ורטובים. בשעות החמות ביותר של היום, הם ימצאו מצעים רטובים ולחים בבית שלכם וישארו בו לאורך כל היום. אם אתם רואים אותם במשך כל שעות היום, תדעו שהם נשארים גם בגלל זבל אורגני בצנרת או בניקוז. אם כן הטיפול הוא מאוד נקודתי ולעיתים יש לעשות מספר פעולות על מנת למנוע את חזרתם של הברחשים לבית שלכם.

הדברה יעילה כבר בתחילת ההתרבות

אם גיליתם נחיל של ברחשים בתוך הבית או מחוצה לו, חשוב לטפל בו בהקדם באמצעות הדברה מקצועית. ברחשים יכולים להתרבות מהר מאוד וליצור נחיל בתוך הבית במקומות רטובים ולחים. ביצוע ההדברה תהיה ברוב המקרים בשעות הערב או בבוקר מוקדם בכדי שחומר ההדברה לא יתייבש בעקבות החום במהלך שעות היום. גם אם אתם חושבים שניסיתם הכל ולא מאמינים שניתן להעלים את הברחשים מהבית שלכם, תדעו שזה בהחלט אפשרי באמצעות תכנון נכון ובדיקה מקיפה של כל מקורות הניקוז ונקודות המים באזור בו מתמקמים הברחשים.

הדברה לברחשים דרך חברה מקצועית

להזמנת שירותי הדברה לברחשים מחברה מובילה וותיקה, צרו קשר עם חברת אפקטיבי הדברות המביאה איתה מעל ל-35 שנים של ניסיון בטיפול בכל סוגי הברחשים באמצעות חומרי הדברה איכותיים המאושרים על ידי משרד הבריאות.

דילוג לתוכן