050-5232235

מי משלם על הדברה בדירה שכורה

אפקטיבי הדברות מומחים בתחום מי משלם על הדברה בדירה שכורה עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה.

להצעת מחיר וייעוץ חינם

עם הזמן ובין עונות השנה, דירות יכולות להגיע למצב בו יש בדירה מזיקים שצריך לטפל בהם, השאלה החשובה שנשאלת היא מי משלם על הדברה בדירה שכורה?

מי משלם על הדברה בדירה שכורה

הדברה בדרך כלל כלולה בהסכם השכירות, אך אין זה אומר שבעל בית צריך לשלם עבורה. אם המשכיר לא רוצה לשלם עבור הדברה, אז מהן האפשרויות של השוכר?

הדייר אחראי על הדברה על ידי שימוש בחומרי הדברה ומלכודות ועל ידי תיקון צנרת דולפת. במקרים מסוימים, דייר עשוי לבקש שירותי הדברה דרך רשות העיר המקומית שלו.

הדברה עשויה להיות יקרה, ולכן בעלי הבית כוללים בדרך כלל שירות זה בהסכם השכירות שלהם. אם בעל דירה לא רוצה לשלם עבור השירות הזה, אז השוכרים יכולים להשתלט עליו ולבצע את העבודה בעצמם.

הדברה לברחשים

חומרי הדברה הם לא תמיד האפשרות הטובה ביותר להדברה. ישנם מקומות שבהם אסור להשתמש בחומרי הדברה כגון על או ליד צמחים וגידולי מזון. אבל מה עושים במקרה של ברחשים?

שבעה מתוך עשרה שוכרים מדווחים כי התמודדו עם מעופפים ומזיקים אחרים בדירתם. יש המון שמאמינים שיגידו שהטיפול הכי טוב לברחשים הוא על ידי אקונומיקה.

דרך הטיפול די פשוטה ניקיון של פתחי הניקוז עם אקונומיקה והשארת מגבון עם מעט אקונומיקה כדי לסתום את הניקוז לתקופה של יום. כשחוזרים הביתה ומורידים את המטליות הברחשים אמורים להיעלם.

במידה והם לא נעלמים או צצים שוב כדאי לפנות למדביר מקצועי שיודע לבצע הדברה לברחשים.

בעבר, היה קשה להדביר ברחשים מכיוון שרוב השיטות המסורתיות היו גוזלות זמן או יקרות. עם ההתקדמות הטכנולוגית, חלה עלייה בשיטות חלופיות להדברת ברחשים שהן יעילות וחדשניות יותר, בהם משתמש המדביר.

לסיכום, ההחלטה מי משלם על הדברה בדירה שכורה מסתכמת בכמה הדירה שווה, וכן בכמה אחריות כל צד חושב ומסכים עם הצד השני שהוא צריך לקחת עליה.

רוצים לקבל ייעוץ כדי להבין ולהתמודד עם השאלה – מי משלם על הדברה בדירה שכורה?

להצעת מחיר וייעוץ חינם, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן